09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 5 مهر 1396 در ساعت 26 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

زمانی که تصمیم می گیرید چربی های اضافی بدن خود را از بین ببرید و برای حفظ سلامتیتان ورزش کرده و رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید، ممکن است در طی این دوران نا آگاهانه اشتباهاتی انجام دهید که شما را از رسیدن به هدفتان بازدارد که در این مقاله به چند مورد از این اشتباهات اشاره می کنیم تا بتوانید با اطلاع از این اشتباهات و انجام ندادن آنها به راحتی لاغر شوید.

رژیم های سخت

وزنی که تا به الان دارید در مدت زمان کمی به وجود نیامده که در مدت زمان کوتاهی نیز از بین برود.  بنابراین برنامه درست و اصولی با کمک متخصص تغذیه برای خود تهیه کنید و اصرار نداشته باشید که در مدت زمان کوتاهی به لاغری برسید. بعضی از افراد برای سریع لاغر شدن فقط گریب فوروت یا سبزیجات دیگر مصرف می کنند که به بدن آنها آسیب زیادی خواهد رساند. اگر میزان کالری دریافتی بدن را کم می کنید باید میزان سوخت و ساز بدن را نیز افزایش دهید، چون در غیر این صورت بدن به کم خوردن عادت می کند و حتی برای خود ذخیره سازی نیز انجام می دهد.

حذف صبحانه

اغلب مردم گمان می کنند با حذف صبحانه میتوانند کالری کمتری به بدن خود وارد کنند، اما این کار سبب می شود در طی روز دائما احساس گرسنگی داشته باشید، بدون برنامه غذا بخورید و خورده خوری کنید. با مصرف صبحانه میتوانید بدن را از گرسنگی بیش از اندازه حفظ کنید و بررسی ها نشان داده است افرادی که هر روز صبح صبحانه می خورند، بیشتر می توانید وزن خود را حداقل حفظ کنند یا با رعایت اصول غذایی حتی به کاهش وزن برسند.

حذف میان وعده ها

 اکثر ما دقت خود را بر روی این می گذاریم که در وعده های اصلی چه می خوریم، اما باید حواسمان به میان وعده ها نیز باشد. خوردن کیک هر چند کوچک، چیپس، بستنی و ... شاید  به شما احساس سنگینی ندهد، اما این قبیل غذاها کالری زیادی دارند و باعث می شوند تمام محاسبات شما بهم بریزد و بدون اینکه احساس کنید حتی با کم خوردن نیز چاق شوید.

با نوشتن هر چیزی که می خورید و محاسبه کالری آنها می توانید به خوبی مشاهده کنید که چه میزان کالری مصرف کرده اید و با انجام دادن فعالیت های روزانه و ورزش چه مقدار کالری می سوزانید.

با خوردن میان وعده های مفید میتوانید گرسنگی خود را کنترل کنید و حتی به کاهش وزن نیز برسید. با خوردن میان وعده های مفید بدن را گرسنه نگه نمی دارید و متابولیسم بدن را نیز تنظیم می کنید. برای میان وعده میتوانید از مغزها و میوه ها استفاده تا هم نیاز بدن را برطرف کرده و هم از چاق شدن خود جلوگیری کنید.

زیاد مصرف کردن محصولات کم چرب

این روزها تولیدکنندگان محصولات غذایی کم چرب زیادی تولید می کنند تا بتوانند به سلامت جامعه و افرادی که دائما در رژیم هستند کمک کنند. این را میدانید که کم چرب بودن محصولات غذایی در معنای کم کالری بودن آنها نیست و این امکان را به شما نمی دهد که غذای بیشتری بخورید. بعضی افراد گمان میکنند به طور مثال اگر کیکی کم کالری است میتوانند پشقاب خود را پر از کیک کنند و همه را یکجا بخورند. امروزه اکثر محصولات غذایی تولید شده جدول ارزش غذایی دارند و بهتر است قبل از مصرف آن را مطالعه کنید و از مقدار چربی، شکر و کالری دریافت می کنید باخبر شوید.

مصرف نوشیدنی های پر کالری

بسیاری از ما  به نوشیدنی های که می خوریم توجه نمی کنیم در صورتی که نوشیدنی ها نیز کالری دارند نوشابه بیش از 500 کالری دارد که با سرعت بیشتری می تواند باعث اضافه وزن ما شود. نوشیدنی های کم کالری و حتی مفید را جایگزین نوشیدنی های پرکالریتان کنید.

مصرف کم آب

آب را در حد معمول باید روزی 7 تا 8 لیوان بنوشید. آب علاوه بر تامین نیاز بدن باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن نیز می شود و بنابراین باید آب کافی برای هر وعده و میان وعده بنوشید.

مصرف نکردن لبنیات

مصرف لبنیات را در هنگان رژیم فراموش نکنید و البته از خوردن شیر پرچرب، بستنی و ماست پرچرب پرهیز کنید. تحقیقات نشان داده است که اگر بدن کلسیم کافی دریافت کند میتواند چربی بیشتری بسوزاند. و در پایان برای خود هدف های کوتاه مدتی تعیین کنید و با اراده قوی آن را دنبال کنید اگر با چنین اهدافی رژیم گرفتید و عجله ای برای رسیدن به لاغری نداشته باشید تا در بین راه دلسرد نشوید. هدف واقع بینانه برای موفقیت خود انتخاب کنید تا راحت تر بتوانید به آن برسید.

 و در پایان برای خود هدف های کوتاه مدتی تعیین کنید و با اراده قوی آن را دنبال کنید اگر با چنین اهدافی رژیم گرفتید و عجله ای برای رسیدن به لاغری نداشته باشید تا در بین راه دلسرد نشوید. روزانه انجام دادن ورزش را فراموش نکنید و حتی اگر نمی توانید به بیرون از خانه بروید با تهیه تردمیل برای خانه در هر ساعت از شبانه روز ورزش روزانه خود را انجام دهید و با کمک برنامه های از پیش تعیین شده آن بدون مربی در خانه ورزش اصولی را پیگیری کنید. توجه داشته باشید هدف واقع بینانه برای موفقیت خود انتخاب کنید تا راحت تر بتوانید به آن برسید و بیش از اندازه به بدنتان فشار وارد نکنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()