09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 28 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

آیا شما نیز تمایل دارید یک برنامه کاهش وزن را شروع کنید؟ بدون تردید پیروی از یک شیوه صحیح و اصولی در این راستا می تواند کمک بسیار موثری باشد.بسیاری از ما رژیم های غذایی ناموفقی را امتحان کردیم و با شنیدن کلمه رژیم یک حس ناخوشایند پیدا می کنیم؛ در واقع به یاد گرسنگی کشیدن ها و محرومیت های خود می افتیم؛ برای این که یک بار برای همیشه بتوانیم از شر چربی های اضافه که ما را احاطه کرده اند خلاص بشویم باید با یک روش اصولی این کار را آغاز کرده و تا پایان ادامه بدهیم.

1 - پیش از هر اقدامی می بایست هدف خود را از کاهش وزن بدانید و میزان تغییری را که می خواهید ایجاد بشود بسنجید؛ در صورتی که اضافه وزن کمی دارید می توانید با کنترل حجم غذا و بیشتر کردن فعالیت بدنی اضافه وزن را از بین ببرید و بیشتر تاکید تان می بایست بر روی افزایش تحرک باشد؛ چون اضافه وزن یکی از عوارض کم تحرکی است و چنانچه شما اضافه وزن را با کم کردن غذا از بین ببرید هنوز یک مشکل وجود دارد و آن این است؛ شما هنوز فرد کم تحرکی هستید.

در صورتی که اضافه وزن شما بیش از 10 کیلوگرم است باید کمی جدی تر عمل کنید؛ در این صورت هم باید مقدار کالری دریافتی را کاهش بدهید و هم به طور منظم و مستمر به ورزش بپردازید. مسئله مهم این است که شما باید خودتان بخواهید که وزنتان را کاهش بدهید؛ نه این که تحت تاثیر حرف دیگران قرار بگیرید.

در صورتی که فرصت کافی برای رفتن به باشگاه را ندارید در بیرون منزل پیاده روی انجام بدهید؛ اگر به هر دلیلی مایل نیستید یا نمی توانید برای ورزش کردن از منزل خارج بشوید می توانید از دستگاه های ورزشی خانگی مانند تردمیل ، دوچرخه ثابت ، اسکی فضایی و... استفاده کنید.

2 - شخصیت خود را در ارتباط با موضوع کاهش وزن بشناسید؛ چه عادات غذایی نادرستی سبب شده است که شما چاق بشوید؟

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که ناخودآگاه به خوردن تنقلات اضافه می پردازند و هیچ کنترلی بر این موضوع ندارید؟

آیا جز آن دسته از افراد عصبی هستید که با دچار شدن به استرس و اضطراب اشتهای کاذب پیدا می کنید و حس می کنید با غذا خوردن حالتان بهتر می شود؟

شاید شما یک فرد بسیار معاشرتی هستید که در کنار افراد دیگر بدون توجه به این که قبلاً چقدر غذا خورده اید شروع به خوردن می کنید؟

حتی ممکن است شما هیچ کدام از این عادات را نداشته باشید و فقط به دلیل بی توجهی به برنامه غذایی و فعالیت روزانه چاق شده باشید.

جز هر کدام از شخصیت هایی که گفته شد هستید باید تغییراتی در عادات غذایی خود ایجاد کنید. اگر بیشتر میان وعده و تنقلات می خورید باید آن ها را کنار بگذارید و با خوردن میوه و سبزیجات تازه خود را سرگرم کنید؛ در صورتی که با عصبی شدن اشتهای کاذب پیدا می کنید؛ اول سعی کنید عوامل استرس زا را تا آن جا که ممکن است از زندگی خود حذف کنید و بعد در حالت عصبی خود را به کار دیگری مثل ورزش کردند مشغول کنید و باور داشته باشید فعالیت بدنی بیش از خوردن به شما آرامش می دهد؛ فقط کافی است کمی اراده به خرج بدهید.

اگر شما آن فرد معاشرتی هستید که در جمع دوستان پرخوری می کنید، دوستان خود را ترک نکنید؛ اما از آن ها بخواهید در مورد پرخوری به شما هشدار بدهند و در هنگام دور هم نشینی ها کمتر تنقلات بیاورند و به شما تعارف نکنند. در صورتی که بر اثر بی توجهی چاق شدید؛ از همین امروز این مسئله را مد نظر داشته باشید و قبل از خوردن هر چیز به مقدار کالری آن فکر کنید.

3 - ورزش و رژیم غذایی سالم را در کنار یکدیگر داشته باشید؛ رژیم غذایی به شما کمک می کند که مجبور نباشید ساعات طولانی به ورزش بپردازید و ورزش کمک می کند مجبور نباشید یک رژیم غذایی سخت و طاقت فرسا را رعایت کنید.در دسترس بودن ورزش در این زمینه کمک بسیار موثری می کند. اگر هر روز به مدت 30 دقیقه با یک دستگاه هوازی به ورزش بپردازید و مقدار کالری دریافتی را نیز کاهش بدهید، بی تردید پس از چند ماه تغییرات چشمگیری را در بدن خود مشاهده خواهید کرد.

4 - برای کاهش وزن به خود قول بدهید و عزم تان را جزم کنید؛ در صورتی که مشکلی دارید که به شدت ذهن تان را مشغول کرده است، ابتدا خودتان را از آن شرایط بیرون بیاورید و بعد با تمرکز بیشتر به کاهش وزن فکر کنید.حتماً در برنامه روزانه شما زمانی وجود دارد که می توانید آن را صرف انجام تمرینات هوازی بکنید و کالری بیشتری بسوزانید؛ ضمن این که ورزش علاوه بر تناسب اندام برای شما سلامت روحی و جسمی به همراه می آورد.
افراد متناسب اعتماد به نفس بیشتری دارند، کمتر بیمار می شوند و از زندگی بیشتر لذت می برند.

ارسال نظر

معصومه زمانی :
0 0
ممنون از مقالات خوبتون
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()