09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 4 بهمن 1396 در ساعت 57 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

روی فرم بودن بدن و در واقع داشتن تناسب اندام نه تنها سبب داشتن سلامتی می شود بلکه به شاد بودن، داشتن اعتماد به نفس ما نیز کمک زیادی می کند. سه اصل مهم و اساسی که برای داشتن زندگی سالم، شاداب و رسیدن به تناسب اندام بهتر است رعایت کنید، رژیم غذایی مفید، ورزش و اصلاح سبک زندگی برای دست یابی به زندگی سالم و با نشاط است.

برای رسیدن به این هدف لازم نیست کارهای خارق العاده ای انجام دهید یا مدت زمان زیادی را برای انجام دادن ورزش و فعالیت روزانه خود بگذارید. همین که از مواد غذایی مفید و سالمی استفاده کنید و تنها روزی نیم ساعت با سرعتی متوسط ورزش نمایید و راه بروید برای سلامتی تان کلی کار انجام داده اید و نتایج آن را حتما خواهید دید.

دنیای امروزی ما را مجبور می کند از اول وقت تا آخر شب دنبال انجام دادن کار باشیم و نتوانیم آن گونه که دلمان می خواهد به سلامتی و ورزش کردن مان یا حتی خورد و خوراک مان رسیدگی کنیم. اما باید این را به یاد بسپارید که نباید تسلیم روزمرگی شوید و بهتر است با برنامه ریزی دقیق تر نیز به ورزش بپردازید.

اگر نمی توانید قبل از رفتن به سر کار یا در طی روز ورزش کنید و به باشگاه بروید بهترین کار تهیه دستگاه های هوازی برای خانه است. بهترین دستگاه هوازی تردمیل است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید روزانه به دور از آلودگی هوا یا گرما و سرمای بیش از حد هوا و از همه مهم تر در هر ساعت از شبانه روز ورزش انجام دهید.

سعی کنید 3 یا 4 روز در هفته، حداقل 30 الی 60 دقیقه ورزش انجام دهید و پیاده روی نمایید. نحوه پیاده روی شما لازم نیست با سرعت و در مدت زمان های طولانی باشد. سعی کنید کم کم و به مرور زمان مدت زمان پیاده رویتان را افزایش دهید تا با این راهکار نیز بتوانید آمادگی جسمانیتان را نیز بالا ببرید.

فراموش نکنید که کاهش وزن فقط با پرهیز غذایی و دوری کردن از مصرف گروه خاصی از خوراکی ها یا اینکه از صبح تا شب دنبال شمردن مواد غذایی باشید موثر نمی شود.

برای اینکه بتوانید به وزن ایده آل خود و تناسب اندام برسید باید بتوانید هر سه اصل مهم برای لاغری و تناسب اندام را رعایت کنید تا بتوانید به نتایج دلخواهتان دست پیدا نمایید. همان طور که گفته شد رسیدن به هدفتان از طریق شمارش کالری ها یا پرهیز از یک گروه غذایی خاص، میسر نمی شود و لازم است هر سه اصل این راه را با هم رعایت کنید.

رعایت رژیم غذایی

پرهیز از مواد غذایی مضر و پر کالری برای رسیدن به کاهش وزن بسیار موثر است. برای کم کردن وزنتان از غذاهای سالم و بدون چربی استفاده کنید و تا جایی که می توانید میوه و سبزیجات های تازه بخورید.

می دانید که امروزه هزاران رژیم غذایی متفاوتی وجود دارد که گاهی بعضی از این رژیم های غذایی سبب می شوند تا کاهش وزن سریعی را تجربه کنید و اما به سلامتی کلی بدنتان در طولانی مدت آسیب زیادی وارد خواهند کرد. از برنامه های غذایی پیروی کنید که حتما که شامل سبزیجات پر فیبر، میوه ها و غلات سبوس دار باشد. تا جایی که می توانید مصرف گوشت قرمز را کم کرده و بیشتر از مرغ و ماهی و گوشت سفید استفاده کنید.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید آن است که سهم مواد غذایی را که می خورید کنترل کنید، کنترل سهم غذایی بسیار کمک کننده خواهد بود. اگر برنامه دقیقی داشته باشید می توانید کمک کنید تا بدنتان از تمام مواد غذایی سهم خوبی بهره مند شود و بدن نیز احساس محرومیت نخواهد کرد. با کمک این روش به کاهش وزن سالمی خواهید رسید و دچار مشکلی نیز نمی شوید.

تغییر سبک زندگی

افراد چاق برای رسیدن به تناسب اندام و داشتن هیکلی مناسب بدون اضافه وزن باید تلاش بسیاری انجام دهند و همان طور که می دانید با داشتن رژیم غذایی و ورزش مناسب و روزانه می توانید بعد از مدت زمان کوتاهی به وزن ایده آل خود برسید.

بعد از اینکه توانستید به هر سختی به وزن مناسب خود برسید و از ظاهر خود راضی بودید باید سبک زندگی گذشته تان را تغییر دهید تا به حالت اولیه خود برنگردید. سبک زندگی سالمی را انتخاب کنید و عادات ناسالم خود را فراموش نمایید.

زمانی که به این مرحله از زندگیتان می رسید حتما قادر خواهید بود رژیم غذایی درستی برای خود انتخاب کنید و تشخیص دهید چه چیزی مضر و چه چیزی برای بدنتان لازم است. تنها کاری که نباید هیچ وقت فراموش کنید آن است که باید هر روز ساعتی را به ورزش کردن و انجام دادن فعالیت اختصاص دهید.

اگر تا دیر وقت کار می کنید و دائما یک جا نشسته اید، بهتر است تردمیلی برای خانه تهیه کنید و با استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده آن استفاده نمایید. با کمک دستگاه های هوازی خانگی می توانید در زمان تماشای تلویزیون نیز ورزش خود را به راحتی انجام دهید و متوجه گذر زمان نیز نشوید.

به یاد داشته باشید که مهم ترین اصل رسیدن به لاغری و تناسب اندام ورزش است. زمانی که از پل سخت کاهش وزنتان گذشتید نباید انجام دادن ورزش برایتان کار سختی باشد، زیرا ادامه این راه سبب ساخت عضله و تقویت آنها خواهد شد و می توانید از مزایای آن برای ارتقای سطح سلامتی تان استفاده کنید.

زمانی که شما به صورت روزانه و منظم ورزش انجام داده و حتی در خانه با کمک تردمیل پیاده روی ساده ای انجام دهید می توانید خیلی راحت از بروز انواع بیماری ها و مشکلات مانند انواع بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کنید. زمانی که ترکیب کردن ورزش را با رژیم غذایی مناسب و سالم برای مدت زمان طولانی در زندگیتان رعایت کنید می توانید در طولانی مدت از مزایای سلامتی بهره مند شوید.

غذاهایی که انرژی زیادی دارند یا بسیار چرب هستند را کمتر وارد بدنتان کنید تا سوزاندن کالری آنها برایتان دشوار نباشد. غذاهای کم انرژی مانند: انواع سبزی ها و بعضی از میوه ها را می توانید تقریبا آزادانه در هر حجمی که خواستید مصرف کنید تا هم شکم تان سیر شود و هم با وارد کردن انرژی کم به بدنتان لازم نباشد تلاش زیاد و خسته کننده ای را انجام دهید. مصرف انواع شیرینی، شکلات، آب نبات و مواد غذایی چربی مانند: کله پاچه، لبنیات پُر چرب، روغن جامد و ... را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که برای انجام دادن ورزش به اصول و روش انجام آن نیز توجه کنید، زیرا حتی انجام دادن نادرست پیاده روی می تواند به سلامت و کاهش وزن ما نیز لطمه وارد کند. پیاده روی و دویدن نادرست برای سلامت عضلات و استخوان ها نیز مضر خواهد بوده و باید ورزش ملایمی را که به بدن کمترین آسیب را وارد کند انجام داد.

زمانی که پیاده روی درست و صحیحی به صورت روزانه انجام دهید سبب افزایش جریان خون در بدنتان می شوید. زمانی که خون در بدن به خوبی جریان پیدا کند تجمع آب و ورم مفاصل نیز کمتر خواهد شد و به این ترتیب اگر پاها و حتی قوزک آنها ورم کرده باشند به راحتی از بین خواهند رفت. شدت پیاده روی و تمریناتتان بیشتر از مدت زمان آن مهم بوده و در سلامتی شما تاثیر گذار است. اگر بتوانید روزانه 45 دقیقه با شدتی متوسط ورزش کنید، خواهید توانست چربی ها را آب کرده و از مزایای سلامتی بدنتان بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که هر کس لاغر باشد به معنای سالم بودن آن شخص نیست و درست آن است که هر فرد وزن ایده آلی داشته باشد. برای رسیدن به این جایگاه هم باید تغذیه ای مناسب و ورزش و تغییر رویه زندگی تان را نیز فراموش نکنید. برای عادت نکردن بدنتان به یک رویه بهتر است سرعت و شدت پیاده روی تان را کم و زیاد کنید. و از برنامه های از پیش تعیین شده تردمیل نیز استفاده نمایید. با رعایت این اصول می توانید بدنی سالم داشته باشید در حالی که فرم بدنتان را نیز متناسب و ایده آل نگه می دارید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()