09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 11 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر در هنگام استفاده از دوچرخه ثابت بتوانید فرم واقعی دوچرخه سواری را به بدن خود بدهید، ماهیچه ها و عضلات قسمت جلو بدن درگیر می شوند. به طور کلی این ورزش یک تمرین کم شدت است که به تازه کاران بدن سازی توصیه می شود.

با این ورزش هم می توانید کالری بسوزانید و هم عضلات درگیر را سفت بکنید و فرم بدهید. در زمان کار با دوچرخه ثابت حتما شکم خود را به داخل بدهید.

سعی کنید دوچرخه در حالتی باشد که کشش پاها را به خوبی حس کنید. گاهی دسته را ول کنید و دستانتان را به بالا بکشید. با رکاب زدن با شدت می توانید ضربان قلب خود را افزایش بدهید و از مزایای ورزش قلبی- عروقی بهرمند بشوید. توجه داشته باشید ضربان قلب می بایست با سن شما تناسب داشته باشد. برای رسیدن به ضربان مناسب می توانید عدد سن خود را را از عدد 220 کم کنید.

در هنگام ورزش با این وسیله ماهیچه های دو قلو ساق پا، ماهیچه همسترینگ، عضله خم کننده مفصل ران، عضلات چهار سر جلو ران به کار گرفته می شوند.

گاهی می توانید برای فشار آوردن بر عضلات و ماهیچه های پشت پا به عقب رکاب بزنید. بعضی از متخصصین ورزش معتقدند بر عکس رکاب زدن بر روی دوچرخه ثابت مفید تر است. در زمان ورزش حتما کمرتان را صاف نگهدارید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
4 / 10
از 5 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()