09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 10 مرداد 1398 در ساعت 24 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هستند افرادی که بنا به دلایلی می خواهند در مدت زمان کمی لاغر شوند و به دنبال راهکارهایی اساسی هستند. در این مقاله قصد داریم راهکارهای اساسی را برای شما یادآوری کنیم تا بتوانید به لاغری سریع و البته اصولی برسید. برای رسیدن به تناسب اندام بهتر است قند و نشاسته ها را از برنامه غذایی تان کاهش داده یا قطع کنید. با این کار کمتر گرسنه می شوید و کالری بسیار کمی نیز دریافت خواهید کرد. بدن زمانی که کربوهیدرات لازم را دریافت کند برای داشتن انرژی لازم روزانه چربی های ذخیره شده را می سوزاند و این شما را به هدف نهایی تان نزدیک تر می کند. با این کار می توانید نفخ و آب اضافی بدن را نیز از بین ببرید. زمانی که بتوانید آب اضافی بدن تان را از بین ببرید می توانید حداقل 5 کیلوگرم وزن بدن تان را کم کنید. کم کردن مصرف کربوهیدرات ها سبب کم شدن وزن تان خواهد شد، بدون اینکه گرسنگی بکشید.

برای رسیدن به لاغری در مدت زمان کم پروتئین، چربی و سبزیجات را به اندازه کافی بخورید. سعی کنید در هر وعده غذایی تان پروتئین داشته باشید و از چربی های سالم استفاده کنید و سبزیجات بیشتری در وعده های غذایی تان بخورید. مصرف کربوهیدرات را در طی روز به 20 تا 50 گرم برسانید، پروتئین مانند گوشت گاو، مرغ، بره و ... را به اندازه 80 تا 100 کالری در روز مصرف کنید. خوردن پروتئین را به اندازه کافی در نظر بگیرید، زیرا خوردن پروتئین هوس خوردن غذاهای مختلف را در شما از بین می برد. خوردن پروتئین شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و منجر می شود شما در پایان روز کالری کمتری دریافت کنید. خوردن پروتئین نیز برای زمانی که شما ورزش می کنید بسیار اهمیت دارد و شما با خوردن این ماده غذایی به ساخت بیشتر عضلات تان نیز کمک زیادی خواهید کرد.

سبزیجات کم کربوهیدرات را انتخاب کنید. بروکلی، گل کلم، اسفناج، گوجه فرنگی، کاهو، خیار و ... از سبزیجاتی هستند که شما باید روزانه در بشقاب غذایی تان بگنجانید تا هم احساس سیری کامل داشته باشید و هم کالری زیادی وارد بدنتان نکنید. برنامه غذایی برای خودتان تهیه کنید که از گوشت و سبزیجات، فیبر، ویتامین و مواد معدنی تشکیل شده است.

وعده های غذایی خود را در طی روز بیشتر کنید و خوردن میان وعده ها را در بین وعده های اصلی تان فراموش نکنید. چربی ها را از برنامه های غذایی تان حذف نکنید و از انواع سالم و مفید آن در اندازه مشخص استفاده نمایید و از خوردن چربی نترسید. از تغییرات وزن بدن تان با رفتن بر روی وزنه مطلع باشید و حداقل سه مرتبه در هفته از وزنه استفاده کنید. تغییرات وزنی بدن تان را یادداشت کنید تا از کوچکترین تغییرات خود مطلع باشید.

انجام دادن ورزش برای رسیدن سریع تر به لاغری و تناسب اندام بسیار اهمیت دارد. ورزش روزانه را انجام دهید و حتی اگر نمی توانید به باشگاه بروید، تردمیل یا دوچرخه ثابتی برای خانه تهیه کنید و روزانه ساعتی را پیاده روی کنید. اگر می توانید 3 الی 4 در هفته به باشگاه بروید و تمرینات بدنسازی انجام دهید تا عضلات تان را تقویت کرده و سوخت و ساز بدن تان را بالا ببرید.

هفته ای یک روز به خود مرخصی داده و مقدار مصرف کربوهیدرات را افزایش دهید. بسیاری از مردم برای این کار روزهای تعطیل را ترجیح می دهند. بسیار مهم است در این روزها از منابع سالم کربوهدیرات استفاده کنید، زیرا جلوی سرعت لاغری شما را خواهد گرفت. در صورتی که بیشتر از یک روز در هفته این کار را انجام دهید موفقیت چندانی در رژیم حاصل شما نمی شود. جالب است بدانید دریافت کربوهیدرات در یک روز کمک می کند هورمون های چربی سوز مانند لپتین و هورمون های تیروئید را بیشتر تولید شود.

برای لاغری سریع بهتر است کالری شماری انجام دهید تا متوجه باشید چه مقدار کالری دریافت می کنید و چه مقدار می سوزانید. پس این نکات را فراموش نکنید که صبحانه حتما بخورید. بهتر است که صبحانه شما پروتئین بالایی داشته باشد تا بتوانید مدت زمان بیشتری سیر بمانید. نوشیدنی های قندی و آب میوه که پر از کالری هستند را مصرف نکنید تا بدون اینکه احساس سیری داشته باشید کالری زیادی را وارد بدن تان نکنید.

نوشیدن آب را به شما اکیدا توصیه داریم تا علاوه بر سیر نگه داشتن شما بر روی پوست و شادابی بدن تان نیز موثر باشد. برنامه غذایی منظمی داشته باشید که بر پایه اصولی باشد که در ابتدای مقاله به آن اشاره کرده ایم. غذاهایی که فیبر دارند و از فیبر محلول برخوردارند برای بدن و سلامتی شما نیز مفیدترهستند. چای یا قهوه را نیز به اندازه بنوشید، زیرا کافئین سوخت و ساز را 3 تا 11 درصد اضافه خواهد کرد.

رژیم غذایی سالم شما باید دارای غذاهای کامل باشد. هر چه مواد غذایی سالم و سیر کننده تر مصرف کنید، از پرخوری و خورده خوری دوری خواهید کرد. غذاهایتان را آرام بخورید تا احساس سیری را متوجه شوید. خود را حداقل دو هفته یک بار بعد از رسیدن به تناسب اندام چک کنید تا وزن تان را همیشه متعادل نگه دارید و از استرس دور شوید. داشتن خواب خوب و کافی را فراموش نکنید زیرا خواب بی کیفیت یکی از دلایل رسیدن به اضافه وزن است که با کمی برنامه ریزی درست می توانید این مشکل را برطرف نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()