09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 27 شهریور 1398 در ساعت 47 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

می دانید که سوزاندن کالری در طی روز سبب تناسب اندام و لاغر شدن ما خواهد شد. اگر بتوانید هر روز به باشگاه بروید و کالری کافی در حدود 500 کالری بسوزانید می توانید سرعت کاهش وزن تان را به راحتی مشاهده نمایید. اغلب افراد باید صبح سرکار بروند و با نشستن پشت میز فعالیتی ندارند، اما در این شرایط نیز کاهش وزن ممکن است و باید روش‌های زیادی را امتحان کنید تا به نتایج دلخواه تان برسید. بهتر است با این مقاله همراه شوید تا بتوانید کالری سوزی مناسبی در طی روز داشته باشید.

از صبح شروع کنید

اگر نمیتوانید صبح ها به باشگاه بروید بهتر است نیم الی یک ربع زودتر از خواب بلند شوید و حرکات ورزشی پایه و ساده مثل پروانه، شنا، درازونشست و اسکات را به آرامی انجام دهید. اجرای این حرکات سبب بالا رفتن متابولیسم بدن تان خواهید شد. با این کار فرآیند کالری‌سوزی را در بدن تان فعال می کنید و با حرکات ساده حداقل 140 کالری می‌سوزانید. این نکته را باید به یاد داشته باشید که تمام حرکات نرمشی و ورزشی که در زمان کوتاهی انجام می دهید، شعله کالری سوزی بدن تان را روشن خواهد کرد.

از فرصت‌های یک دقیقه‌ای استفاده کنید

مربی ورزشی سرشناسی در آمریکا راه حل مناسبی را به افراد چاق توصیه کرده است و او می‌گوید: در طول روز سعی کنید ده فرصت یک دقیقه‌ای برای افزایش ضربان قلبتان پیدا کنید. این کار اکسیژن بیشتری به بدن تان می رساند که این امر بدن‌تان را فعال تر و هوشیارتر خواهد کرد. این تمرینات را بارها در طی روز اگر بتوانید تکرار کنید می توانید روزانه 300 تا 400 کالری بسوزانید.

هوای اطرافتان خنک باشد

یکی از روش‌هایی که کمک می کند از شر چاقی خلاص شوید خنک نگه‌داشتن محیط اطراف تان است. هوای خنک محیط زندگی تان کمک می کند چربی قهوه‌ای بدن‌تان را نیز از بین ببرید. بدن برای کمک به گرم نگه‌داشتن شما، کالری می‌سوزاند.

روی زمین بنشینید

برای انجام کارهای روزانه مانند تلویزیون دیدن و ... روی زمین بشینید می‌توانید کالری بیشتری نسبت به زمانی که روی صندلی نشسته اید بسوزانید. عضلات شما در زمان نشستن بر روی زمین فعال تر خواهند شد و کالری بیشتری می سوزانید.

برای کارهایتان برنامه ریزی کنید

برای رفتن به خرید، سرکار یا هر فعالیت روزانه ای که قرار است انجام دهید برنامه ریزی کنید. اگر می توانید با قدم زدن بیشتر و پیاده روی آنها را انجام دهید. ده دقیقه راه رفتن‌ بیشتر می توانید کالری خوبی بسوزانید.

روزانه ورزش منظمی داشته باشید

اگر باشگاه نمی روید برای خانه دستگاه هوازی در انواع مختلف به دلخواه تان تهیه کنید و مدت زمان مشخصی در طی روز ورزش کنید. به طور مثال تردمیل خانگی مناسبی تهیه کنید و با راه رفتن ساده برای مدت زمان مشخصی بدن تان را وادار به کالری سوزی نمایید.

تردمیل برنامه های متناسب از قبل تعیین شده ای دارد و می توانید با استفاده از آنها به صورت اصولی و درست ورزش کنید و کالری سوزی بدنتان را افزایش دهید. در طول روز، کارهای روزمره را شخصا و دستی انجام دهید تا بتوانید به بالا رفتن کالری بدن تان کمک کنید. اگر از تردمیل استفاده می‌کنید یا تمرینات هوازی دیگر انجام می‌دهید هفتگی پنج دقیقه یا ده دقیقه‌ دیگر به تمرینات خود اضافه کنید تا 100 کالری بیشتر بسوزانید.

وقت تان را تنظیم نمایید

برای انجام کارهای روزانه تان برنامه ریزی کنید و اگر فکر می کنید نمی توانید ساعت ها را هماهنگ کنید، بهتر است از آلارم گوشی استفاده کرده و برای همه کارهایتان برنامه ریزی کنید، حتی آب خوردن تان. برای قدم زدن کوتاه در سرکار نیز ساعت را زنگ بگذارید و چند دقیقه یک بار از جای خود بلند شوید و قدمی بزنید این کار بدن تان را فعال نگه خواهد داشت.

بطری یا قمقمه‌ی پر از آب کنید و هر نیم ساعت آب بنوشید تا بدن تان هیداراته شود. با کمک آب متابولیسم بدن تان بالا خواهد رفت و زودتر لاغر شده و پوست شادابی نیز خواهید داشت.

در زمان تلویزیون تماشا کردن مراقب باشید

هنگام استفاده از تردمیل می توانید تلویزیون تماشا کنید و با این کار در زمان استراحت ورزش خواهید کرد و غذا یا هله و هوله نمی خورید. هنگام تبلیغات تلویزیون می توانید سرعت خود را افزایش دهید کالری خوبی بسوزانید.

از وزنه کمک بگیرید

بدون آمادگی استفاده از تردمیل را دو برابر نکنید و برای افزایش کالری سوزی بهتر است وزنه بردارید و شروع به کار کنید. بیست دقیقه‌ انجام تمرینات قدرتی کمک می کند تا چربی بیشتری در در بدن تان بسوزانید.

انجام تمرین‌های پرشی را فراموش نکنید

تمرینات قدرتی مناسب است و در بین آن اگر بتوانید طناب بزنید و ضربان قلب‌تان را بالا ببرید. این کار کالری سوزی بدن تان را بالا خواهد برد. با طناب‌زدن بین تمرین‌ها می توانید کالری بیشتری بسوزانید.

* این اقدامات کالری سوزی بدن ما را بیشتر خواهد کرد و به مرور زمان می توانید به تناسب اندام دلخواه تان برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()