09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 خرداد 1397 در ساعت 8 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای بسیاری از افراد ورزش کردن کار راحتی است و به آن به صورت جدی نگاه نمی کنند، اما همین افراد تنها با چند روز اجرای ورزش خسته شده و گرفتار تنبلی می شوند و به طور کل آن را رها می کنند.

انجام دادن ورزش با کمک دستگاه های هوازی در نگاه اول ساده به نظر می آید، در صورتی که استفاده از این دستگاه ها نیز اصول و قواعد خاصی دارند که با رعایت آنها می توانید زودتر و البته بهتر نتیجه بگیرید و به نتیجه دلخواه تان برسید.

هر فردی که ورزش را انتخاب می کند از ادامه آن هدف خاصی دارد که با توجه به آن هدف بهتر است برنامه ریزی کند و با تمام قوا به جلو برود. تردمیل نیز یکی از مهم ترین دستگاه های هوازی است که اغلب گمان می کنند تنها با قدم زدن بر روی آن می توانند به اهداف خود برسند، در صورتی که برای رسیدن به هر هدفی بهتر است برنامه ریزی درستی داشته باشید حتی راه رفتن.

افراد حتی برای راه رفتن و دویدن بر روی تردمیل نیز اهداف مختلفی دارند. اگر جزو افرادی هستید که می خواهید با کمک تردمیل به لاغری و تناسب اندام برسید، بهتر است از راه کارهایی که به شما در ادامه ارائه می دهیم استفاده کنید تا زودتر به نتایج دلخواهتان برسید.

برای رسیدن به لاغری و کالری سوزی بیشتر بهتر است از دویدن های کوتاه مدت و شدید استفاده کنید و تمرینات خود را اینتروال انجام دهید، یعنی چند ‌دقیقه با سرعت بالا بدوید و بعد از آن چند ‌دقیقه سرعت را کمتر کنید.

برای بازدهی بیشتر از ورزش و راه رفتن بر روی تردمیل تان بهتر است در روزهایی که انرژی زیادی برای ورزش با سرعت بالا و دویدن دارید می توانید راه رفتن در مدت زمان طولانی با سرعت پایدار را امتحان کنید.

تردمیل شما اگر به قابلیت شیب دادن مجهز است می توانید برای افزایش قدرت عضلات شیب دستگاه تان را افزایش دهید. برای تاثیرگذارتر شدن تمرینات با بالا رفتن آمادگی جسمانی تان می توانید دوی کوتاه مدت و البته شدید انجام دهید و از شیب ترمیل نیز استفاده کنید.

برنامه و روش استفاده شما از تردمیل بسیار مهم است و هستند افرادی که با وجود استفاده از تردمیل و داشتن آن در خانه نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند و به طور کل کار با این دستگاه را کنار می گذارند و روزهای زیادی این دستگاه در گوشه ای از خانه خاک می خورد.

در فصل تابستان و با زیاد شدن گرمای هوا کمتر می شود برای انجام دادن ورزش از خانه خارج شد و در این مواقع استفاده از تردمیل در خانه بهترین انتخاب است. تردمیل در خانه و در یک محیط آرام احساس بهتری را به ما منتقل خواهد کرد.

تردمیل های جدید دارای برنامه های از پیش تعیین شده زیادی هستند که با انتخاب هر یک از آنها می توانید اصولی و درست بدن را آماده نمایید و به توصیه های ما نیز عمل کنید.

* برنامه شخصی داشته باشید و به آن متعهد باشید. استفاده از تردمیل حتی در مدت زمان کوتاه بهتر از این است که به طور کامل ورزش نکنید. اگر هدف شما از استفاده تردمیل لاغری است استفاده از برنامه تمرین شخصی بسیار مفید است. به طور مثال برنامه ریزی کنید 3 جلسه تمرین 30 دقیقه ای انجام دهید و 3 جلسه بعد این تایم را با شدت بالا اجرا کنید. تحقیقات ثابت کرده است 30 دقیقه ورزش هوازی آن هم به صورت روزانه و منظم به سلامتی بدن، لاغری و عملکرد بهتر قلب و عروق کمک زیادی می کند.

* تردمیل را در جای مناسبی بگذارید و موارد احتیاط را رعایت کنید تا اگر خدایی ناکرده در زمان اجرای ورزش دچار حادثه ای شدید آسیب زیادی نبینید. در زمان اجرای تمرینات و ورزش نیز از کلید اضطراری استفاده نمایید و با وصل کردن آن به لباس تان از خود محافظت کنید.

* گرم و سرد کردن بدن را قبل از ورزش فراموش نکنید. انجام ندادن این دو کار مهم آسیب های جدی را به بدن شما وارد خواهد کرد. حرکات کششی مختلف می تواند حتی برای5 دقیقه به گرم شدن بدنتان کمک کند. 5 دقیقه راه رفتن با سرعت پایین تردمیل نیز می تواند به گرم یا سرد شدن بدن کمک نماید.

* همان طور که گفته شد گیره ایمنی تردمیل را به لباس تان وصل کنید. این وسیله با خاصیت آهنربایی که دارد با دور شدن شما سبب خاموش شدن موتور تردمیل خواهد شد و اجازه نمی دهید برای شما اتفاقی بیفتد و دچار حادثه ای شوید.

* حفظ فرم صحیح بدن بسیار اهمیت دارد. سر را بالا بگیرید و نگاهتان به روبه رو باشد و شانه ها و کمرتان را صاف نگه دارید و عضلات شکم را منقبض کنید تا سبب آب شدن آن شوید و سعی نمایید قدم های معمولی و عادی بردارید.

* در زمان راه رفتن بر روی تردمیل حواستان به تعداد ضربان قلب تان باشد و سعی کنید آن را بین 75 تا 90 درصد نگه دارید. البته هر فردی شرایط بدنی مختص به خود را دارد و سن و سال و وجود بیماری هایی که دارید را نیز در نظر گرفته و سپس بریا خود برنامه ریزی کنید.

* برای ایجاد انگیزه بیشتر بهتر است روبه روی تردمیل تان آیینه ای نصب کنید تا شاهد تلاش و دویدن خود باشید. قدرت ذهن بسیار زیاد است و با مشاهده تلاش و عرق ریختن خود می توانید راحت تر به تناسب اندام مورد نظرتان برسید.

* سرعت تردمیل تان را کنترال کنید و به یاد داشته باشید که همیشه سرعت بالا نشانه زودتر رسیدن به اهدافتان نخواهد بود. با این کار ممکن است آب بدن تان را به طور ناگهانی از دست بدهید به کلیه های خود آسیب برسانید.

* در زمان راه رفتن از دست های تان نیز استفاده کنید. با کمک گرفتن از دست ها می توانید تمرینی ایده آل برای عضلات بالاتنه خود اجرا کنید و علاوه بر آن میزان کالری سوزی بدن را نیز افزایش دهید.

* همیشه بین سرعت و شیب تعادل ایجاد کنید تا از مزیت های تمرینات به خوبی بهره مند شوید. تمرینات تا ن را هر چند وقت یک بار تغییر دهید و همیشه با یک سرعت و شیب ورزش نکنید تا بتوانید با به چالش کشیدن بدن تان زودتر به اهداف مورد نظرتان برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()