09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 14 شهریور 1397 در ساعت 18 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حس اضطراب و دل شوره و نگرانی را اکثر ما تجربه کرده ایم و برای از بین بردن این حس آزار دهنده راه حل های زیادی وجود دارد. زمانی که اضطراب کنترل یا حل نشود ممکن است با حالت های آزاردهنده جسمانی مانند: تنگی نفس، بیشتر شدن ضربان قلب، عرق کردن، سرگیجه، حالت تهوع و ... همراه شود که این حالات نمی گذارند کارهای روزمره خود را انجام دهید و شما را دچار مشکل خواهند کرد.

اینکه در چه زمان ها یا حتی مکان هایی حس اضطراب به افراد منتقل می شود بحثی روان شناسی بوده و می تواند با حالت های مختلفی مانند ترس، وسواس، غم همراه شود که برای درمان آنها باید فکری کرد.

همه افراد در زندگی دچار استرس و اضطراب می شوند که متاسفانه فورا به سراغ خوردن قرص های مختلف می روند و بدن خود را ضعیف می کنند. درمان هایی مانند قرص باید در مرحله آخر استفاده شوند و در ابتدا از راه هایی مانند: رفتار درمانی و مشاوره های روانشناسی استفاده کرد.

یکی از بهترین راه هایی که بهتر است برای درمان اضطراب استفاده کنید آن است که به صورت جدی ورزش را پیگیری نمایید.

تحقیقات مهمی در این باره در کشور آلمان و آمریکا انجام شده است و ثابت کرده افرادی که حداقل در طی روز 30 دقیقه ورزش هوازی انجام می دهند کمتر به بیماری های مضمنی مانند اضطراب و افسردگی و ... دچار می شوند.

فشارهای روحی در این دنیای پر از اضطراب و مشکلات می توانند ما را از پای درآورند و دچار مشکل شویم و باید سعی کنیم با راه حل های مختلفی با هر کدام از این مشکلات مقابله کرده و مواظب سلامت جسمانی و روانی خود نیز باشیم.

انجام دادن فعالیت های ورزشی علاوه بر درست کردن تناسب اندام و کمک به داشتن وزنی مناسب و بدنی سلامت می تواند به سلامت روحی و روانی شما نیز کمک زیادی کند. ورزش های هوازی از همه مهم تر پیاده روی و دویدن مهم ترین ورزش هایی هستند که می توانند کمک کنند تا شما علاوه بر حفظ سلامتی و تناسب اندام تان با ناراحتی ها، اضطراب ها و فشارهای روحی روزمره مبارزه کنید.

ساده ترین ورزش پیاده روی و دویدن است که در هر زمان و مکانی می توانید با کمترین امکانات آنها را انجام دهید. سعی کنید روزانه مدت زمانی را برای انجام پیاده روی یا دویدن اختصاص دهید و بعد از کار روزانه یا قبل از آن فعالیتی هر چند کوتاه داشته باشید. پیاده روی را در پارک نزدیک خانه یا باشگاه و با کمک تردمیل در خانه می توانید انجام دهید تا کم کم میزان آمادگی جسمانی تان افزایش پیدا کند و بعد از آن دویدن را شروع کنید.

پیاده روی به طور طبیعی استرس را کم می کند و برای سلامتی بدن و رسیدن به تناسب اندام نیز مناسب است. ورزش پیاده روی ذهن را آرام می کند و زمانی که شما از لحاظ روحی و روانی آرام باشید راحت تر می توانید بر روی تمرینات ویژه خود برای رسیدن به لاغری تمرکز داشته باشید و راحت تر به هدفتان برسید.

سعی کنید پیاده روی تان را منظم و مرتب انجام دهید تا بدن بتواند خود را هماهنگ کند و آندروفین کافی تولید نماید.

با تولید این هورمون احساسات مثبت شما بیشتر خواهد شد و کمتر احساس اضطراب و دلشوره خواهید داشت.

طوری برنامه ریزی کنید تا پیاده روی تان را به صورت روزانه انجام دهید و با تهیه تردمیلی برای خانه انجام دادن این کار مشکل نیست و می توانید آن را به راحتی انجام دهید. برای پیاده روی یا دویدن تان نیازی به مربی ندارید و می توانید به راحتی از برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه استفاده کنید و کم کم متوجه تغییرات در شکل ظاهری و هم بر روی احساس و شادابی تان خواهید شد.

با انجام دادن منظم پیاده روی در برابر ناراحتی های روحی در آینده محافظت می شوید و احساس آرامش و سر زندگی بیشتری خواهید داشت. در زمان پیاده روی ضربان قلب شما دچار تغییرات زیادی خواهد شد که این نوسان ها سبب بیشتر شدن سوخت و ساز بدن و افزایش ترشح هورمن شادی خواهد شد و می تواند فشارهای روحی را کاملا از بین ببرد.

به جای مصرف قرص های مختلف برای کنترل فشار عصبی که اکثرا مضرات زیادی دارند یا خواب آور هستند روزانه برای مدت زمان کوتاهی هم که شده پیاده روی انجام دهید تا بتوانید تسکین مفیدی برای دردهای عصبی تمام بدنتان در اختیار داشته باشید.

دویدن و پیاده روی باعث تقویت قدرت مغز و سلامت عمومی ذهن خواهد شد و سعی کنید بعد از اینکه آمادگی جسمانی تان بالا رفت بدوید و از مزایای آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که استرس های طولانی مدت حافظه شما را از بین خواهد برد و سبب فراموشی می شوند.

با انجام دادن ورزش پیاده روی که ورزشی ساده و کم هزینه است می توانید بدن شاداب و سرحال داشته باشید و تاثیرات منفی و حتی استرس های شدید را از خود دور کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
7 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()