09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 7 شهریور 1397 در ساعت 5 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این روزها با گسترده شدن حجم تبلیغات و فضای مجازی اغلب مردم با هر سن و سالی می دانند که انجام دادن ورزش دیگر فقط راهی برای تفرح و گذراندن اوقات فراغت نیست و با انجام دادن هر نوع ورزشی می توان سلامتی بدن را نیز تضمین کرده و تناسب اندام مناسبی نیز بدست آورد.

راحت ترین و کم خرج ترین کاری که برای حفظ سلامت خود می توانید انجام دهید آن است که راه بروید یا بدوید چه در خانه با کمک تردمیل خانگی یا چه با راه رفتن در فضای باز و باشگاه.

شاید موقعیت شغلی یا گرفتاری های روزانه فرصتی برای پیاده روی در محیط بیرون یا حتی رفتن به باشگاه را به شما ندهد یا با اینکه شما خانه دار باشید نتوانید از خانه خارج شوید و به ورزش بپردازید.

با تهیه تردمیل می توانید از هر فرصتی در خانه استفاده کنید و در هر شرایط یا در هر ساعتی از شبانه روز که شده پیاده روی نمایید یا بدوید و از مزایای خوب آن برای بدنتان استفاده کنید. با استفاده از تردمیل می توانید از شر آلودگی‌های شهر یا حتی گرما و سرمای بیش از حد هوا خلاص شوید و در مکانی مناسب با آب و هوایی دلچسب روزانه و به صورت منظم ورزش انجام دهید.

با تهیه تردمیل برای خانه می توانید با وجود بیماری یا مشکلات جسمانی نیز آرام آرام فعالیت کرده و بدن را از کرخی و سستی نجات دهید. افراد با سن و سال بالا نیز می توانند علی رغم مشکلات استخوانی و مفاصل پا نیز حرکت داشته باشند و با پیاده روی ساده خود بدن را وادار به فعالیت کنند و اجازه ندهند بدن آنها تسلیم بیماری شده و در اصطلاح خشک شود و بیماری ها در بدن رشد کنند و بدن را ناتوان نمایند.

قبل از اینکه تمرینات تردمیل تان را شروع کنید باید حواستان به تعداد ضربان قلبتان باشد و با کمک مانیتور تعبیه شده بر روی دستگاه در زمان اجرا مرتبا آن را کنترل کنید. اگر از تردمیل درست و به اندازه استفاده کنید می توانید حتی بیماری های قلبی یا حتی سکته مغزی را درمان نمایید و از شر ضعف عضلات خلاص شوید.

سرعت تردمیل قابل تنظیم است

از قابلیت های خوب تردمیل آن است که بنا به میزان آمادگی جسمانی تان و توانایی که دارید می توانید سرعت تردمیل را تنظیم کنید و حواستان نیز به تعداد ضربان قلبتان نیز باشد. یک عملکرد ویژه تردمیل‌، تنظیم سرعت آن با توجه به میزان ضربان قلب است. زمانی که بر روی تردمیل پیاده روی می کنید به دلیل داشتن ضربه گیرهای خوبی که بر روی آن تعبیه شده است می توانید به خوبی از زانوها و کمرتان نیز مراقب کنید.

پیاده روی بر روی آسفالت و موزاییک به اعضای بدنتان آسیب‌های زیادی وارد می کند که گاهی این آسیب ها گرفتاری های زیادی را برای ما به بار می آورند. اكثر تردمیل‌ها برنامه‌های ورزشی از پیش تعیین شده‌ای نیز دارند كه شما با توجه به هدف و میزان تناسب اندام خود می‌توانید آنها را انتخاب كنید تا ورزش با تردمیل برای شما تكراری نشود.

در صورت استفاده نادرست یا زیاد از تردمیل می توانید به نقاط مختلف بدن از جمله ستون فقرات، لگن، زانو، ساق پا یا حتی مچ پایتان آسیب وارد کنید و دچار مشکلات زیادی شوید، اما با استفاده درست از تردمیل و انجام مستمر و مرتب پیاده روی و دویدن به راحتی می توانید عضلات چهارسر، عضلات پشت ران، عضلات شکمی و میان تنه را تقویت کرده و به آنها فرم خوبی دهید.

تنها تفاوتی که بین راه رفتن در خارج از منزل با خانه وجود دارد مقامت هواست که آن را در تردمیل با افزایش یک درجه شیب می توانید تنظیم کنید.

از ویژگی های خوب تردمیل امکان تغییر شیب است که در تردمیل های مختلف متفاوت است و می توانید با توجه به میزان آمادگی تان آن را تنظیم کنید. با تنظیم شیب در خانه می توانید فضای کوه نوردی را برای خود بازسازی کرده و البته کالری بیشتری نیز بسوزانید. به یاد داشته باشید که بهتر است به تسمه، ‌قدرت موتور،‌ حداکثر وزنی که می تواند تحمل کند و ... توجه کنید تا خرید خوبی داشته باشید.

در زمان خرید تردمیل دقت کنید تا بتوانید با توجه به وضعیت جسمانی خود و افرادی که از این دستگاه قرار است استفاده کنند خرید مناسبی داشته باشید. با توجه به بودجه خود بهترین تردمیل با کیفیت خوبی را انتخاب کنید و از راهنمایی‌های فروشنده نیز استفاده نمایید.

باید بدانید که زیاد کردن سرعت به صورت ناگهانی اصلا مناسب نیست و ممکن است شما را دچار مشکلات زیادی کند. با بالا رفتن آمادگی جسمانی و توانایی بدن تان می توانید کم کم سرعت را بیشتر کنید و مدت زمان بیشتری تمرینات را انجام دهید.

بهترین تمرین با تردمیل تمرینات متناوب است که شما دو دقیقه راه می روید و 1 دقیقه بعدی را می دوید و ضربان قلب تان را به بالا می برید. سرد کردن و گرم کردن بدن را فراموش نکنید و با ناگهانی شروع کردن و پایان دادن به تمرینات به بدن تان آسیب های جدی خواهید رساند و دچار مشکل خواهید شد.

حواستان به حرکت دست ها باشد تا دچار گردن درد یا حتی درد شانه ها نشوید و سعی کنید در زمان اجرای تمرینات دست ها را در کنار بدنتان نگه دارید و اگر حالت 90 درجه خم به آنها نیز بدهید که دست ها شرایط بهتری خواهند داشت.

در زمان دویدن به مناسب بودن حالت بدنتان دقت کنید و سر را صاف نگه دارید و به حرکت پاهایتان توجه نداشته باشید تا از ناحیه کمر، گردن و شانه نیز مشکل پیدا نکنید.

به بدن تان فشار زیاد وارد نکنید تا دچار دردهای عضلانی، مشکلات قلبی و عروقی و ... نشوید. اگر نشانه های اذیت شدن و کم آوردن بدنتان را مشاهده کردید به ورزش ادامه ندهید و تمرینات را متوقف کنید.

کمی به خودتان استراحت دهید و تا مدتی تمرینات را محدود نمایید. دو تا سه بار در هفته انجام دادن پیاده روی برای بدن نیز کافی است و شما از مزایای آن بهره مند خواهید شد. با این نکات می توانید از تردمیل تان به نحو احسنت استفاده کنید و دچار مشکلی نیز نشوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
6 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()