09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 1 مهر 1397 در ساعت 31 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای اینکه بتوانید روزانه فعالیتی داشته باشید و چربی های بدن را وادار به فعالیت کنید باید ورزشی مناسب را پیدا کرده تا بتوانید روزانه و منظم آن را انجام دهید. اگر شما نیز جزو افراد شاغلی هستید که نمی توانید برای انجام دادن ورزش هر روز به باشگاه بروید باید برای انجام فعالیت روزانه ورزش ساده ای انتخاب کنید که بهترین آنها انجام دادن روزانه پیاده روی است.

پیاده روی ورزشی است که هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت و شما حتی با تهیه تردمیلی در هر ساعت و زمانی می توانید این ورزش را انجام دهید. انجام دادن این فعالیت هیچ سختی برای شما ندارد و مخصوصا اگر برای خانه تردمیلی تهیه کنید با انتخاب برنامه های آن راحت تر می توانید اصولی ورزش کنید و کم کم نه تنها سلامتی خود را ارتقا دهید بلکه به تناسب اندام ایده آلی نیز برسید.

ورزش پیاده روی درست است که خیلی ساده به نظر می رسد اما اگر از راه و روش درست آن انجام نشود به هدف تان و البته مهم تر از آن سلامتی شما لطمه خواهد زد. برای انجام دادن پیاده روی درست به نکاتی که در ادامه به شما یادآوری می کنیم توجه داشته باشید.

اصول انجام دادن پیاده وری را رعایت کنید. گرم کردن و سرد کردن بدن از اصولی می باشد که برای آسیب نرساندن به بدن باید آنها را انجام دهید. بهتر است 10 تا 15 دقیقه آرام بر روی سطحی صاف راه بروید. اگر بر روی تردمیل پیاده روی می کنید از شیب آن استفاده نکنید و بر روی سطحی صاف حرکت کنید و آهسته راه بروید.

در زمان راه رفتن صاف بایستید و مراقب حالت ستون فقراتتان باشید و سعی کنید در زمان راه رفتن کمرتان صاف باشد و فشاری به گردن و کمر و شانه ها وارد نشود. اگر جزو افرادی هستید که دچار اضافه وزن هستید، سعی کنید تمرینات را طوری برنامه ریزی کنید که به هدف نهایی خود برسید و وزن اضافی خود را نیز از دست بدهید.

زمانی که در اول شروع ورزش تان آمادگی جسمانی کافی ندارید آرام و بدون فشار ورزش کنید تا خسته نشوید و به بدن تان آسیب نرسانید. فشار روی کمر خود را به حداقل برسانید و برای این کار لازم نیست به عقب خم شوید. همین که در کل پیاده روی حواس تان باشد که کمرتان قوسی طبیعی داشته باشد کافی است.

در زمان پیاده روی حواستان به عضلات شکم خود باشد و تا جایی که می توانید آن را منقبض و بعد از مکثی آن را رها کرده و این عمل را چندین بار تکرار کنید. این کار سبب تقویت عضلات شکم و جمع شدن آن می شود و احتمال کمردرد را به حداقل می رساند.

بعد از ارتقای آمادگی جسمانی تان تعداد دفعات ورزش کردن تان را افزایش دهید و کم کم آن را به 5 روز در هفته برسانید و تنبلی نکنید. مدت زمان انجام دادن پیاده روی تان را به روزی نیم ساعت برسانید و بعد از آن اگر توانستید به این مدت زمان برسید بهتر است در ادامه سرعت و شدت تمرینات خود را تغییر دهید.

برای اینکه بدن به روال ورزش کردنتان عادت نکند و نتیجه ای که دوست دارید را از انجام دادن ورزش تان بگیرید بهتر است بعد از مدت زمان کوتاهی برنامه و حتی شدت و زمان آن را نیز تغییر دهید تا فعالیت بیشتری داشته باشید و کالری بیشتری نیز بسوزانید.

پزشکان و بسیاری از متخصصان به این نتیجه رسیده اند که پیاده روی ساده چه در خانه با کمک تردمیل چه در باشگاه یا حتی فضای بیرون می تواند نتایج شگفت انگیز زیادی برای ما داشته باشد به شرطی که به صورت منظم و روزانه انجام شود.

پیاده روی روزانه و منظم حتی برای 20 دقیقه می تواند سبب افزایش گردش خون و رسیدن اکسیژن بیشتر در سراسر بدن شود و همین امر میزان خستگی شما را تا حد زیادی کم خواهد کرد. روزهایی که حتی فرصت چندانی برای انجام دادن پیاده روی ندارید خواهید دید حتی با 10 دقیقه پیاده روی به راحتی می توانید انرژی بدن تان را افزایش ‌دهید.

پیاده روی ایمنی بدن شما را نیز تقویت خواهد کرد و با انجام دادن روزانه و منظم این ورزش بعد از مدت زمان کوتاهی متوجه خواهید شد که کمتر دچار انواع بیماری ها از جمله سرما خوردگی و ... می شوید. 4 روز در هفته پیاده روی کنید تا از شر ابتلا به بیماری‌های عفونی خلاص شوید.

دفع سموم بدن از دیگر فواید پیاده‌ روی سریع و روزانه است تا با عرق کردن به اندازه و روزانه بتوانید سموم اضافی را از بدنتان دور کنید. تعریق می‌‌تواند سموم بدن را دفع کرده و سبب آب شدن چربی‌‌های اضافی بدن نیز شود.

پیاده روی روزانه حتی برای مدت زمان کم نیز می تواند جلوی وسوسه و اشتهای کاذب ما را برای خوردن غذا یا حتی شیرینی های مختلف بگیرد.

پیاده روی ساده روزانه سبب افزایش هورمون‌های سروتونین و دوپامین در بدن می‌شوید که این هورمون ها با خلق و خوی شما ارتباط مستقیمی دارد.

عملکرد مغز نیز حتی با انجام دادن روزانه پیاده روی بهتر خواهد شد و برای انجام دادن کارهایتان سرحال تر و شاداب تر خواهید بود و کم کم مشاهده می کنید که انرژی شما خلاقیت تان را برای کارها نیز بیشتر خواهد کرد و شاهد نتایج خوبی در پیشرفت کارهای تان خواهید بود. با مطالعه دلایلی که به شما یادآوری شد بهتر است روزانه و به طور منظم پیاده روی ساده و با برنامه ای را انجام دهید و شاهد نتایج خوب آن برای سلامتی بدن تان باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()