09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 29 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از نکاتی که قبل از خرید دوچرخه ثابت باید مدنظر قرار داد این است که قصد دارید دوچرخه خریداری شده را در کجای خانه خود قرار دهید و هدف از خرید دوچرخه ثابت چیست؟ مثلا تصمیم گرفته اید از آن برای لاغر شدن استفاده کنید؟ یا به دنبال تقویت ماهیچه های خود هستید؟

بسیاری افراد ترجیح میدهند که هنگام صبح به تمرینات ورزشی بپردازند و همیشه سعی میکنند که به این برنامه پایبند باشند،اما برخی دیگر نیز ترجیح میدهند که در اوقات دیگر روز ورزش کنند،به هر حال زمان مناسب ورزش برای هر شخص در طول شبانه روز متفاوت است و با توجه به برنامه روزانه زندگی افراد تعیین میشود. برنامه تمرین مناسب برنامه ای ست که هم برای فرد و هم برای کل خانواده کارآمد باشد.

بهتر است در هنگام انجام ورزش به علایق خود نیز توجه کنید تا حرکات ورزشی برای شما مطبوع تر و دلپذیرتر شوند. مثلا بعضی دوست دلرند که درزمان انجام ورزش به موسیقی گوش دهند یا عده ای ترجیح میدهند در زمان کار با دوچرخه ثابت تلویزیون نگاه کنند در این صورت باید در هنگام خرید دقت کرده و دستگاهی انتخاب کنید که دید شما را کور نکند.

اگر مایل به انجام ورزش در کنار خانواده خود هستید بهتر است که دوچرخه ثابت را در مکانی قرار دهید که هنگام استفاده از آن در محیط خانواده باشید و از این طریق اعضای خانواده را هم به ورزش کردن ترغیب کنید مثل سالن منزل. اما اگر دوست دارید که هنگام ورزش کردن تنها باشید آن را در جایی مثل اتاق خواب قرار دهید.

علاوه بر مطالب ذکر شده چند نکته دیگر نیز وجود دارد که هنگام خرید دوچرخه ثابت حتما باید به آن توجه کنید:

دوچرخه ثابت ایده آل باید شامل فریم مناسب و با کیفیت خوب باشد.

حتما توجه داشته باشید که دستگاه دارای چرخ بالانس شده و محور متعادل باشد در این صورت استفاده از دستگاه کارآمدتر شده همچنین سبب کمتر شدن اصطکاک و در نتیجه جلوگیری از ساییده شدن زانوها میشود.

دقت داشته باشید که صندلی استفاده شده در دوچرخه ثابت راحت و قابل تنظیم باشد در این صورت هم ورزش کردن با آن لذت بخش تر است هم می توانید به مدت طولانی تر از آن استفاده کنید و در نتیجه کالری بیشتری مصرف کنید.

کنسولی که استفاده از آن ساده تر باشد دارای برنامه های مناسبی ست که می تواند نقشه تمرین شما را تغییر اساسی دهد و آن را برایتان تا حد زیادی راحت و لذت بخش تر کند.

استفاده از سطح های مقاومتی مختلف به شما کمک می کند که بدون افزایش سرعت در پدال زدن و فشار آوردن بیش از اندازه به پاها و مفاصل،چاشنی سختی و تلاش بیشتر به کار شما اضافه شود.

پس هنگام خرید دوچرخه ثابت خانگی حتما به نکات فوق توجه کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()