09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 18 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دوچرخه ثابت پروتئوس برای مصرف خانگی در کشور چین تولید شده است. این دستگاه تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می کند. دسته آن در 360 درجه قابل تنظیم است و ارتفاع زین به صورت عمودی از 67 تا 92 سانتی متر متغییر می باشد. مگنت این دستگاه تا 8 درجه مقاومت ایجاد می کند. مانیتور این دوچرخه ثابت خانگی سرعت، کالری مصرفی، مسافت طی شده، ضربان قلب، مدت زمان ریکاوری و چربی بدن را نشان می دهد.

اگر از اضافه وزن رنج می برید و به دنبال یک وسیله مناسب برای ورزش هوازی و چربی سوزی هستید، دوچرخه ثابت پروتئوس گزینه مناسبی است.  پایه های عقب کشیده این دستگاه در هنگام رکاب زدن تعادل خوبی ایجاد می کند، در نتیجه رکاب زدن سریع و راحت انجام می شود.

این دوچرخه ثابت طوری طراحی شده است که فشار کمتری بر روی زانو و مفاصل دیگر ایجاد می کند.

پدال های این دوچرخه ثابت پهن است و پنجه پا در آن احساس راحتی می کند. با بند قابل تنظیم کوچکی کف پا بر روی پدال فیکس می شود و پدال از زیر پا در نخواهد رفت.

نکته متمایز کننده این محصول، نمایشگر منحصر به فرد آن است. این نمایشگر چربی احشایی کاربر را محاسبه کرده و نشان می دهد. سنسور های مربوط به ضربان قلب روی دسته های مجزایی قرار دارند. هروقت نیاز باشد می توانید این دسته ها را در دست بگیرید. فایده مجزا بودن این دسته ها این است که تعرق کف دست به این سنسورها آسیب نمی رساند. به طور کلی مانیتور این دوچرخه ثابت ، اطلاعات بسیار با ارزشی به ورزشکار می دهد.

در هنگام خاموش بودن، زمان، تقویم روز و دمای محیط همچنان روی نمایشگر قابل مشاهده است. استحکام این دوچرخه فوق العاده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()