09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 20 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فواید دوچرخه ثابت نیز هم مانند تردمیل نکات زیادی را در بر می گیرد که با رعایت اصول استفاده از آن موجب بهبود سلامت و آمادگی جسمانی و جلوگیری از بیماری هایی ناشی از عدم تحرک کافی میگردد و جایگزین مناسبی برای ورزش های خارج از منزل می باشد .

 ورزش توسط دوچرخه ثابت یک نوع فعالیت هوازی است به همین دلیل مزایای زیادی برای سلامتی به همراه دارد . در این قسمت به فواید پدال زدن با دوچرخه ثابت می پردازیم :

  • بهبود بخشیدن به استقامت و قدرت ماهیچه های تنه ، ران و ساق پا با استفاده ی صحیح از پدال زدن توسط دوچرخه ثابت
  • با تقویت ماهیچه های تنه شامل ماهیچه های شکم ، پشت و ستون فقرات ، تعادل فرد افزایش خواهد گرفت بنابراین موجب بهبود بخشیدن قامت و کاهش خستگی در طول روزمره می گردد .
  • استفاده از دوچرخه ثابت ضربان قلب را تا حدودی افزایش خواهد داد و تنفس را تندتر می کند . افزایش ضربان قلب و تنفس در یک حد معین و حفظ این افزایش به مدت چند دقیقه فواید زیادی را به همراه خواهد داشت که از جمله ی آن می توان سوزاندن چربی های اضافه در رگ های خونی ، بهبودی در عملکرد گردش خون و جذب اکسیژن ، تنظیم فشار خون و تناسب اندام از جهت قد و وزن را نام برد .

استفاده از این دستگاه به نوعی نیز به دوچرخه سواران توصیه می گردد چرا که ممکن است به علت تغییر هوا امکان دوچرخه سواری در محیط های باز برقرار نباشد بنابر این وجود چنین دستگاهی برای دوچرخه سواران ممکن است بسیار کارآمد باشد . یکی از مسائل حائذ اهمیت که قبل از خرید دوچرخه ثابت باید در نظر داشت انتخاب بهترین برند از برندهای موجود می باشد در نظر گرفتن این امر که از چه نوع دوچرخه ثابت و با چه کیفیتی استفاده می کنید تاثیر بسزایی بر حفظ سلامت جسمانی خواهد گذاشت .

هایپر جیم نمایندگی رسمی فروش انواع دستگاه های ورزشی و هوازی از قبیل تردمیل ، دوچرخه ثابت ، الپتیکال و ... با ارائه ی برترین برندهای ورزشی فروش خود را در سراسر کشور گسترش داده است . جهت خرید دوچرخه ثابت و اطلاع از به روزترین قیمت دوچرخه ثابت با کارشناسان هایپر جیم در تماس باشید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()