09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 24 تير 1397 در ساعت 51 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاه تردمیل یک از دستگاه های هوازی پرکاربرد چه برای خانه و چه برای باشگاه می باشد که به ما کمک می کند در این دنیای شلوغ مکانیکی حداقل ساعتی از شبانه روز را پیاده روی کنیم و ورزشی انجام دهیم و از ابتلا به انواع بیماری ها جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم دچار اضافه وزن و عواقب آن شویم.

تردمیل دستگاه ورزشی است که با هر سن و سالی که باشید می توانید از آن استفاده کنید و با ویژگی های جدید و برنامه های مناسبی که به این دستگاه ها اضافه شده است نیازی به حضور مربی ندارید و می توانید برنامه های اصولی خوبی را اجرا کنید و شاهد نتایج خوبی برای بدنتان باشید.

با استفاده از تردمیل می توانید به راحتی عضلات پایین تنه و عضلات میانی بدن خود را تقویت کنید و با کالری سوزی که طی اجرای تمرینات در بدن شما اتفاق می افتد به تناسب اندام برسید و لاغر شوید.

تردمیل ها دارای دو نوع باشگاهی و خانگی هستند و انتخاب هر کدام از آنها به شما بستگی دارد. قدرت موتورهای این دو گروه با یکدیگر متفاوت است و باید با توجه به قابلیت هایی که لازم دارید یا حتی وزن افرادی که می خواهند از این دستگاه استفاده کنند بهترین مدل را برای ورزش انتخاب کنند.

با خریداری تردمیل برای خانه می توانید در هر ساعت از شبانه روز تمرینات ورزشی انجام داده و برای مدت زمان کوتاهی هم که شده راه بروید و فعالیتی داشته باشید.

اینکه چه تردمیلی با چه ویژگی هایی تهیه کنید به شما و بستگی دارد. امروزه برندها و کمپانی های زیادی اقدام به تولید این محصول کرده اند که باید قبل از خرید به قابلیت ها و ویژگی های تردمیلی که می خواهید آن را خریداری کنید توجه نمایید تا بعد از مدتی استفاده دچار مشکلی نشوید.

بعد از خرید تردمیل نیز باید از آن مانند دیگر لوازم مهم خانه یا حتی باشگاه نگهداری کنید و در سالم ماندن و صحت آن کوشا باشید.

از هر وسیله برقی که برای رفاه حال خود و زندگی تان تهیه می کنید باید نگهداری درستی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل از آن نگهداری کنید و در مدت زمان کوتاهی دچار مشکل نشوید. تردمیل نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید همانند ماشین یا جاروبرقی و ... خود از آن محافظت و البته نگهداری کنید.

این کار ماندگاری و عمر تردمیل شما بیشتر می کند و اما اینکه چگونه این کار را می توانید انجام دهید را باید بیاموزید و هرز چند گاهی آنها را انجام دهید. در این مقاله با 3 اصل مهم یا در حقیقت سه روش مهم برای نگهداری از تردمیل را به شما آموزش می دهیم تا با انجام همین اقدامات بتوانید سالیان طولانی از تردمیل تان استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

روغن کاری را فراموش نکنید

تسمه یا همان نوار نقاله ای که شما بر روی آن می دوید یکی از اجزای اصلی در تردمیل ها می باشند که احتیاج به نگهداری و مراقبت زیادی دارند. برای اینکه قبل از وقوع خرابی از تسمه محافظت و نگهداری کنید، بهتر است بعد از مدت زمان کوتاهی تسمه را روغن کاری کنید. برای انجام دادن این کار بهتر است از روغن ۱۰۰٪ سیلیکون استفاده کنید.

برای انجام دادن این کار لازم است تردمیل را خاموش کنید و لبه های نوار را بالا بگیرید و روغن را زیر آن بریزید. سعی کنید روغن را از جاهای معتبر تهیه کنید که کاملا سیلیکونی باشد و مخصوص تردمیل، زیرا در غیر این صورت باعث خورده شدن تسمه تردمیل خواهد شد و زودتر دستگاه را از دست خواهید داد.

روغن های تردمیل معمولا درون بطری قرار دادند که کار ریختن را برای شما راحت تر می کنند و اگر باز نتوانستید روغن را به راحتی زیر نوار نقاله بریزید، بهتر است از بطری اسپری دار یا حتی سرنگ استفاده کنید.

حواستان باشد که بیش از حد روغن نریزید که از تردمیل بیرون بزند و دچار مشکل شوید و اطرافتان را نیز روغنی کنید. محافظت از نقاله بسیار مهم است و بر روی کیفیت ورزش شما نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت و اگر به آن رسیدگی نکنید ممکن است بعد از مدتی قدم بر داشتنن نوار کشیده شود یا سایش پیدا کند و دچار مشکل شوید.

نوار نقاله را تنظیم کنید

باید حواستان به نوار نقاله باشد تا سرجای اصلی خودش قرار داشته باشد یا بیش از حد شل یا سفت نباشد و این کارها را می توانید توسط آچار آلن که همراه تردمیل به شما داده می شود انجام دهید. همه چیزی که برای تنظیم نوار نقاله در مرکز عرشه تردمیل نیاز خواهید داشت، یک آچار آلن است. در انتهای عرشه در هر دو طرف نوار نقاله سوراخ هایی وجود دارند که با تنظیم آنها می توانید نوار نقاله تردمیل تان را نیز تنظیم کنید.

زیر کاور موتور تردمیل را تمیز کنید

گرد و غبار، مو و ... اطراف بر روی موتور جمع می شوند و بهتر است هر چند مدت یک بار آن را باز و تمیز نمایید. این گرد و غبار با انباشته شدن بیش از حد بر روی موتور از عمر دستگاه کم می کنند و سبب خرابی آن می شوند.

در زمان تمیز کردن موتور تردمیل با مایعات زیاد آن را خیس نکنید و باعث خرابی آن نشوید. دستمالی تمیز را کمی نم دار کنید و آن را تمییز نمایید. خیس بودن کامل دستمال شما برای تمیز کردن موتور حتی خطر برق گرفتگی را نیز افزایش خواهد داد و بهتر است با احتیاط تردمیل را تمیز کرده و از آن نگهداری کنید.

و در پایان لازم است یادآوری کنیم بهتر است به نهایت وزنی که تردمیل شما می تواند تحمل کند توجه کنید تا بتوانید مدت زمان طولانی تری از دستگاه تان استفاده کنید و دچار مشکلی نشوید. می دانید که اگر وزن فردی که از دستگاه استفاده می کند بیشتر از نهایت وزن تردمیل انتخابی شما باشد تسمه یا حتی موتور تردمیل زودتر دچار مشکل خواهد شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
3 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()