09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 27 مرداد 1397 در ساعت 0 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرم بندی و تقسیم بندی چربی در بدن هر فرد با یکدیگر متفاوت است و به اشکال مختلفی می باشد. هستند افرادی که اندام لاغری دارند و فقط چربی در ناحیه شکم آنها ذخیره شده است و سبب ناراحتی آنها می شود. غیر از این موارد و زشت کردن تناسب اندام وجود چربی زیاد در شکم سبب به خطر افتادن سلامتی نیز خواهد شد و باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشید.

راهکارهای زیادی برای از بین بردن چربی شکم از سوی افراد مختلف پیشنهاد می شود که باید جست و جو کرد تا دید ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای خلاص شدن از شر چربی شکم چیست؟

باید بدانید که چربی های بدن یا چربی های شکم به یکباره وارد بدن شما نشده اند که بخواهند به یکباره نیز از بدن خارج شوند و هیچ راه سریع و ساده ای برای مدت طولانی برای بدن شما ماندگار نیست.

برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری باید از راه اصولی و درست اقدام کنید و صبور باشید تا کم کم به اهداف خود البته با سلامتی کامل برسید و از اندام خود لذت ببرید. برای آگاهی از راهکارهای اصولی و درست بهتر است با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا وقتی تصمیم می گیرید وزن خود را کم کنید و چربی های اضافی را وادار به آب شدن نمایید باید حواستان به میزان کالری که وارد بدنتان می کنید باشد. باید با توجه به قد و وزن و سن تان میزان کالری که بدن شما احتیاج دارد را تخمین بزنید و برای رسیدن به لاغری از کالری مورد نیاز بدنتان کم کنید.

به طور مثال برای کم کردن هفته‌ای نیم کیلو از وزن تان باید حداقل 500 کالری کمتر از نیاز بدن تان بخورید. هفته ای نیم تا یک کیلو کم کردن وزن به بدن آسیبی نمی رساند و اگر از این میزان بیشتر وزن کم کنید و کالری کمتری مصرف نمایید به بدن تان آسیب خواهید رساند و دچار مشکلات جدی می شوید.

حتما می دانید که توصیه تمام پزشکان برای بهتر نتیجه گرفتن از کم کردن کالری تان آن است که در کنار این کار ورزش کردن و داشتن فعالیت را نیز فراموش نکنید و در طی روز حتما تحرک داشته باشید تا بخشی از کالری های اضافی بدنتان توسط این فعالیت ها سوزانده شود.

برای اینکه بتوانید میزان کالری سوزی بیشتری داشته باشید بهتر است ورزشی مناسب و باب میلتان انتخاب کنید تا بتوانید آن را به صورت روزانه و مداوم انجام دهید. پیاده روی از ساده ترین ورزش هایی است که می توانید در هر شرایط یا در هر سن و سالی که هستید آن را انجام دهید.

اگر به سرکار می روید و شاغل هستید یا خانه دارید و مجبورید تمام روز در خانه بمانید و از فرزندانتان مراقبت کنید بهتر است برای خانه دستگاه هوازی مانند تردمیل تهیه کنید. تردمیل به شما کمک می کند تا بتوانید به دور از سرما یا گرمای زیاد هوا یا آلودگی ها و حتی زمان در هر ساعت و سن و سالی که هستید ورزش روزانه خود را انجام دهید.

کم کم با ادامه هر روز ورزش تان می توانید آمادگی جسمانی تان را افزایش دهید و تمرینات تان را با شدت بالاتری اجرا کنید و میزان کالری سوزی در بدنتان را افزایش دهید. زمانی که تمرینات را با شدت و سرعت بالاتری انجام می دهید اکسیژن بیشتری نیز مصرف خواهید کرد و مصرف اکسیژن بیشتر نیز سبب کالری سوزی زیادتری در بدنتان خواهد شد. جالب است بدانید حتی بعد از پایان ورزش نیز بدن شما مشغول چربی سوزی خواهد بود و نتایج مطلوبی دریافت خواهید کرد.

در رژیم غذایی تان مصرف فیبر را زیاد کنید و حتما میوه‌ها و سبزیجات را در سبد مواد غذایی روزانه خود بگنجانید و سهم بیشتری را به این مواد اختصاص دهید. با مصرف بیشتر میوه و سبزیجات تازه حجم معده گرفته خواهد شد و زودتر احساس سیری خواهید کرد و البته به بدن نیز مواد مفیدی رسانده اید.

کربوهیدرات‌ها و نشاسته‌ها را از رژیم غذایی حذف نکنید و فقط مقدار کمی از آن را مصرف نمایید تا آب کردن چربی‌های شکم برایتان آسان‌تر شود.

غذاهایی که هضم آنها برای معده راحت نباشد شما را زودتر به لاغری می رساند، زیرا بدن برای هضم آن‌ها تلاش بیشتری خواهد کرد و در نتیجه کالری بیشتری می سوزاند. غلات و سبزیجات ارزش غذایی بالایی دارند و به کالری سوزی بیشتر بدنتان نیز کمک خواهند کرد.

بهتر است به جای غذاهای فرآوری‌شده به سراغ نوع طبیعی آن بروید، زیرا با مصرف این غذاها چربی اضافه و موادی دریافت خواهید کرد که مورد نیاز بدنتان نبوده و بیشتر باعث چاقی و افزایش وزن تان می‌شود.

سعی کنید غذاهای فرآوری شده مانند: چیپس‌، پفک‌، آبمیوه، سوسیس، کالباس و نوشابه ها را از زندگی تان حذف کنید یا حداقل کمتر مصرف نمایید تا به راحتی هزاران کالری وارد بدنتان نکرده و برای سوختن آنها مشکل پیدا نکنید.

برای از بین بردن وزن اضافه خود عجله نداشته باشید تا دچار استرس نشوید. با استرس بدن شما کورتیزول ترشح می کند و دچار اشتهای کاذب خواهید شد و بدتر چاق می شوید و چربی ها در اطراف شکم تان جمع خواهند شد.

با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد برای خلاص شدن از اضافه وزن خوب بخوابید تا بدن و عضلات شما فرصت ریکاوری داشته باشند و سه تا پنج روز در هفته نیز ورزش کنید و غذای سالم بخورید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()