09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 21 تير 1397 در ساعت 54 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همیشه لازم نیست برای رسیدن به لاغری رژیم های سخت و طاقت فرسایی بگیرید و خودتان را عذاب دهید گاهی فقط کافی است تا چند ترفند ساده را در طی روز رعایت کنید تا بتوانید میزان قابل توجهی از اضافه وزن خود کم کنید و به تناسب اندام دلخواهتان برسید. با این مقاله همراه ما باشید تا ترفندهایی برای رسیدن به کاهش وزن آن هم در صبح که فعالیت خود را آغاز می کنید به شما بیاموزیم و با به کارگیری آنها راحت تر به اهداف مورد نظرتان برسید.

با بیدار شدن در صبح به خود انرژی مثبت هدیه دهید و با خود تکرار کنید که شما قدرتمند هستید و می توانید این راه را با موفقیت طی کنید و با این کار استرس را نیز از خود دور خواهید کرد. استرس یکی از عوامل مهم در رسیدن به لاغری برای شماست. زمانی که بدن شما آرامش داشته باشد و راحت تر با راهکارهای شما کنار می آید و با مشاهده تغییرات در بدن تان به مرور انرژی بیشتری برای ادامه دادن راهتان خواهید داشت.

بدن خود را به سادگی آرام کرده و به در حال زندگی کردن عادت کنید و به گذشته یا آینده فکر نکنید 5 دقیقه در روز را به آرام کردن بدن تان و نشستن در محیطی آرام و تمرکز اختصاص دهید تا بتوانید به افکار و انرژی های خود مسلط باشید.

از روز قبل برای آماده کردن ناهارتان برنامه ریزی انجام دهید تا فردا وقت ناهار گیج نشوید و غذاهای مضر با کالری بالا مصرف نکنید. اگر سر فرصت ناهارتان را آماده کنید بدون اینکه احساس گرسنگی داشته باشید راحت تر می توانید مواد سالم و کم کالری را انتخاب کنید و بیشتر بر برنامه غذایی که انتخاب کرده اید پایبند خواهید بود.

هرچه کیفیت رژیم غذایی بهتر و البته متنوع‌تر باشد کمتر گرفتار خطر رها کردن آن می شوید.

غذاهایی که خود شما در خانه آنها را تهیه می کنید سالم تر و با روغن یا نمک کمتری طبخ می شوند و به پایین آمدن وزن ما نیز کمک بیشتری خواهند کرد. اگر خانه دارید که تهیه غذا برای همان روز برای شما کار راحت تری خواهد بود اما اگر شاغل هستید و نمی توانید برای همان روز خود غذایی تهیه کنید، بهتر است شب قبل به فکر غذای فردای خود باشید تا لازم نباشد به سراغ غذاهای ناسالم و آماده شده بیرون بروید و به بدنتان نیز کالری زیادی وارد کنید.

بهترین نکته ای که باید به آن توجه کنید داشتن خواب کافی است و شب‌ها اگر بتوانید زودتر بخوابید تا برای بلند شدن در صبح مشکلی نداشته باشید برای سلامتی بدنتان نیز بسیار مفید خواهد بود در طی شبانه روز 7 الی 8 ساعت خواب برای بدن لازم و ضروری است و کمتر از این ساعت خواب به بدن آسیب های جدی می رساند. جالب است بدانید کم‌خوابیدن حس گرسنگی را در شما تشدید خواهد کرد و فردای آن روز نیز میل بیشتری برای خوردن هله و هوله های مضر خواهید داشت. پس در ابتدا به خواب بدنتان توجه کنید تا به موفقیت کلی برسید.

زمانی که بدن استراحت کافی نداشته باشد و به طور مثال فقط 4 ساعت بخوابید در روز بعد خواهید دید که علاوه بر اینکه دائما خسته و کسل هستید، میل بیشتری به غذا خوردن دارید و نمی توانید جلوی اشتهای خود را بگیرید و همین موضوع سبب چاقی شما خواهد شد.

در طی روز از هر طریقی که می توانید حواس تان به مقدار کالری که در روز می خورید باشد. بعضی از افراد با نوشتن هر آنچه که می خورند می توانند مواظب مقدار کالری مصرفی شان باشند، اما اگر نظارتی بر موادی که می خورید نداشته باشید این امکان وجود دارد که غذای زیادی را در طی یک روز بخورید بدون آنکه متوجه میزان کالری آن باشید و در پایان ماه دچار اضافه وزن خواهید شد.

برای نظارت بر میزان کالری که در طی روز دریافت می کنید می توانید از روش های متنوعی مانند یادداشت مواد غذایی یا حتی استفاده از نرم افزارهای جدید بهره ببرید و از کمک آنها استفاده کنید تا راحت تر و البته سریع تر به اهداف مشخص شده خود برسید.

عادت های بد مثل شام خوردن در آخر شب، ناخنک زدن به غذا، در زمان تلویزیون هله هوله خوردن، سرپا غذا خوردن، خوردن ته مانده غذاها و ... را فراموش کنید. گاهی با همین کنار گذاشتن عادت های بد غذایی می توانید به تناسب اندام برسید و حتی نیاز به کشیدن زحمات زیادی نیست.

سعی کنید غذای تان را از بقیه افراد به طور مشخص جدا کنید که بدانید چقدر باید بخورید و چه مقدار کالری نیاز دارید. به اندازه ای که در بشقاب غذا ریخته اید بخورید و به دیس یا غذای دیگران ناخونک نزنید.

آهسته غذا بخورید و استفاده از چنگال و ظرفی کوچک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. طولانی شدن زمان غذا خوردن سبب می شود از سمت مغز نیز پیام سیری جذب کنید و میل تان به ادامه دادن غذا نرود و در نتیجه کمتر خواهید خورد.

همان طور که گفته شد اگر به سرکار یا جایی می روید که نهار را در منزل حضور ندارید بهترین کار آن است که ناهارتان را همراه خود ببرید تا مجبور نباشید از غذاهایی بخورید که کالری بالایی دارند و رژیم غذایی تان را برهم می زنند.

انجام دادن ورزش روزانه نیز به بالا رفتن میزان سوخت و ساز بدن شما کمک زیادی می کند. اگر در طی روز وقتی ندارید که باشگاه بروید یا سرما و گرمای بیش از حد هوا به شما این اجازه را نمی دهد تا به فضای باز بیرون از خانه بروید بهترین کار تهیه دستگاه های هوازی خانگی مانند تردمیل است که بتوانید قبل یا بعد از سرکار رفتن از آن استفاده کنید و ساعتی از شبانه روز را فعالیتی مفید برای سلامتی تان انجام دهید.

با ورزش کردن میزان سوخت و ساز بدن شما بیشتر می شود و سرعت لاغر شدن شما نیز بالا خواهد رفت و زودتر می توانید به تناسب اندام مورد نظرتان برسید. یکی از راه های مناسب برای لاغر شدن و پس انداز پول این است که نهارتان را با خودتان ببرید. از خوردن میوه و سبزیجات تازه، نان سبوس‎دار، مواد پروتئینی، ماست، تخم مرغ آبپز و ... غافل نشوید.

شاید به نظر کمی عجیب بیاید، اما آزمایش هایی که روی انسان ها انجام داده اند نشان می دهد، شکرگزار بودن برای بهبود سلامت و افزایش کاهش وزن به شما کمک می کند. قدرشناس بودن شما را مثبت نگر کرده و اعتماد به نفس تان را افزایش می دهد. در نتیجه کنترل بیشتری روی مقدار غذا خوردن، ورزش کردن و سلامت خود خواهید داشت. برای تمرین قدرشناسی، در حال انجام دادن کارهای روزانه ی خود، چیزهایی که برایتان با ارزش و قابل قدردانی هستند را برای خود تکرار کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()