09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 23 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در جوامع امروزی به علت نحوه زندگی و کار افراد و همچنین نبود فرصت کافی برای انجام فعالیتهای ورزشی، چاقی که یکی از عوامل اصلی در ابتلا به بسیاری از بیماری ها خصوصا بیماری های قلبی و عروقی، چربی و فشار خون می باشد به صورت عمده ای در میان مردم از کودک و بزرگسال تا پیر و جوان رایج شده است.

عده بسیاری در جستجوی راهی برای آب کردن چربی های اضافی بدن خود هستند.آب کردن چربی خصوصا در نواحی شکم و قسمتهایی از بدن که درهر شخص بسته به ژنتیک زودتر از بقیه قسمتها چاق می شود به همان میزان که سریع وزن می گیرند دیرتر هم لاغر می شوند،| پس در کل لاغر کردن نیاز به یک برنامه ریزی درست و بلند مدت دارد و علاوه بر ورزش، خصوصا ورزش های هوازی همانند دوچرخه ثابت نیاز به یک رژیم غذایی کم کالری نیز دارد.

اما باید دقت داشت که با رژیم گرفتن و ورزش کردن تنها نمی توان چربی های یک قسمت از بدن را آب کرد بلکه کل بدن لاغر می شود. پس اگر قصد لاغر کردن و از بین بردن چربی های ناحیه شکم خود را دارید باید در برنامه غذایی خود بیشتر میوه و سبزیجات ،نان سبوس دار، شیر و لبنیات و گوشت کم چرب را قرار دهید و از خوردن غذاهای چرب و نشاسته دار پرهیز کنید.

تعداد وعده های غذایی خود را بیشتر و از حجم هر وعده کم کنید.انتخاب یک برنامه ورزشی مناسب در کار با دوچرخه ثابت عامل مهم در کاهش وزن است، سعی کنید بیشتر روزهای هفته را ورزش کنید و از تمریناتی استفاده کنید که به سوزاندن بیشتر کالری در بدن شما کمک می کند مثل تمرین تاباتا و یا تکنیک دایره ای که در مقالات قبلی در مورد آنها به تفصیل صحبت شد.

البته در کنار استفاده از دوچرخه ثابت که در آب کردن چربی و ایجاد عضله برای جلوگیری از تجمع مجدد چربی موثر است از تمریناتی مثل دراز و نشست که به طور مستقیم بر چربی های ناحیه شکم و پهلو تاثیر دارد نیز استفاده کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()