09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 18 فروردین 1398 در ساعت 19 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اغلب افرادی که دارای اضافه وزن هستند خواهان این می باشند که در مدت زمان کوتاهی وزن از دست بدهند و به تناسب اندام ایده آل برسند. در این ابتدای مقاله به شما یادآوری کنیم که رسیدن به تناسب اندام ایده آل در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر نیست و باید به دنبال پیروی از رژیم های سالمی باشید که دچار مشکلات سلامتی نشوید. برای اینکه به لاغری اصولی برسید که راحت باشید و از وسوسه‌ی خوردن خوراکی‌های مختلف رها شوید و وزن نیز کم کنید، باید با این مقاله همراه شوید.

برای اینکه بتوانید سریع تر وزن کم کنید بهتر است غذاهای متنوعی را انتخاب کرده و به طور مثال هر ماده‌‌ی غذایی را فقط یک بار در روز بخورید. به طور مثال اگر صبح نان خورده اید آن هم از نوع سبوس دار دیگر در وعده های بعدی تان از این ماده غذایی استفاده نکنید.

با این روش انرژی و هم نیاز بدن تان را بر طرف کرده و هم به اصول رژیم غذایی پایبند بوده اید. استفاده از غذاهایی مانند سبزیجات و انواع فیبرها سبب می شود احساس سیری بیشتری داشته باشید و این امر برای کاهش وزن تان نیز موثر است. برای داشتن یک رژیم لاغری سریع بهتر است در طی هفته از حبوباتی مانند: لوبیا چیتی، عدس و... سایر حبوبات مصرف کنید.

فراموش نکنید برای داشتن رژیم لاغری سریع علاوه بر استفاده از خوراکی‌ها باید به میزان خواب‌تان نیز برسید و به آن رسیدگی کنید. با کمی تغییر در زمان خوابتان کم کم متوجه خواهید شد که سایز کمر و دور شکم یا بقیه اعضای بدن تان کم خواهد شد. ساعت خواب ایده آل برای افراد 8 تا 8.5 ساعت است و بدن با داشتن این استراحت راحت تر می تواند فعالیت های خود را انجام دهد و به ایده آل های خود برسد.

نوشیدن منظم آب را فراموش نکنید

نوشیدن آب علاوه بر اینکه به گوارش و هضم بهتر غذا در بدن تان کمک خواهد کرد می تواند میزان سوخت و ساز بدن تان نیز افزایش دهد. مصرف آب می تواند از پرخوری شما نیز جلوگیری کند. آب وسیله ای بسیار مهم برای رسیدن به کاهش وزن است و فواید بسیار زیادی برای رسیدن به بدن تان خواهد داشت. بهتر است بدانید آب میتواند با نفخ شکم شما مبارزه کند و بدن زمانی که دچار کم آبی می شود برای تأمین آب به سراغ مایعات خود می رود که نتیجه‌ی آن بروز نفخ است. پزشکان اعلام کرده اند که باید افراد به ‌ازای هر 22 کیلوگرم وزنشان روزانه 1 لیتر آب مصرف کنند. میزان آب مورد نیاز بدن تان را باید در طی روز مصرف کنیدو فراموش نکنید که نوشیدن آب بسیار زیاد در یک لحظه برای بدن مضر است و تعادل مایعات بدن‌تان را برهم می ریزد.

کنترل سطح پتاسیم و سدیم در بدن یکی دیگر از راه های از بین بردن آب های اضافی در بدن خواهد شد. نمک را از غذای تان حذف کنید و تا جایی که می توانید در وعده های غذایی تان ماهی سالمون، لوزی‌ماهی، اسفناج و ... استفاده کنید. کمبود پتاسیم سبب نفخ زیاد شکم تان، گرفتگی عضلات، تپش قلب و خستگی بدن تان خواهد شد.

انجام دادن ورزش متناوب را فراموش نکنید

باید روزانه ورزش متناوبی را انجام دهید و با استفاده از تردمیل خانگی به صورت روزانه تمرینات پیاده روی و دویدن اصولی را از روی برنامه انجام دهید. تمرینات پرشدت اینتروال با کمک تردمیل تمریناتی هستند که کمک می کنند رژیم لاغری شما سریع تر پیش رود و زودتر به اهداف نهایی تان برسید. زمانی که بر روی تردمیل تمرینات اینتروال انجام می دهید باید به صورت متناوب شدت تمرینات را کم و زیاد کنید تا شاهد نتایج خوبی برای بدن تان باشید. تحقیقات اثبات کرده است که انجام دادن تمرینات اینتروال سبب کالری سوزی بیشتر بدن تان خواهد شد که می توان گفت کالری سوزی حتی تا 48 ساعت آینده نیز در بدن ادامه خواهد داشت. با انجام دادن تمرینات اینتروال به عضله سازی بدن تان نیز کمک خواهید کرد و کم کم از حجم چربی بدن تان کم خواهد شد و به کاهش وزن دلخواه تان نیز می رسید.

مصرف نشاسته و شیرین جات را کم کنید

برای رسیدن به لاغری سریع باید کربوهیدرات‌های ساده را مصرف نکنید یا حداقل مصرف آنها را کم کنید. مواد غذایی مانند: پاستا، شیرینی، کلوچه و ... جزو این گروه مواد غذایی هستند مصرف مواد شیرین مانند قند و شکر در طولانی مدت علاوه بر انواع مریضی ها سبب می شوند که از کاهش وزن شما جلوگیری کند و آب زیادی در بدن تان جمع شود. با قطع کردن قندهای ساده ظرف مدت یک یا دو هفته سرعت روند کاهش وزن‌تان را بالا خواهید برد.

از پروتئین‌ها، چربی‌های سالم استفاده کنید

در بین وعده های خود پروتئین و چربی های سالم را قرار دهید. با خوردن این محصولات بدن تان مدت زمان بیشتری سیر می ماند و در ضمن مواد مغذی نیز برای رشد و فعالیت به بدن تان می رسد. با خوردن پروتئین از پرخوری جلوگیری خواهید کرد و سوخت‌وسازتان بدن تان نیز همیشه بالا خواهد بود. مصرف دانه های مغذی را در طی روز فراموش نکنید. به طور مثال روزانه یک مشت بادام بخورید تا علاوه بر مواد مغذی که به بدن می رساند از پر خوری شما جلوگیری کند. با همین نکات ساده ولی مهم راحت تر و البته سریع تر می توانید به لاغری برسید و تناسب اندام ایده آلی داشته باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()