09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 16 شهریور 1398 در ساعت 12 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اکثر افرادی که دچار اضافه وزن هستند دوست دارند در عرض یک هفته یا اگر صبور باشند طی یک ماه از شر اضافه وزن شان خلاص شوند. اگر این کار هم شدنی باشد برای بدن ضررهای زیادی دارد و سلامتی بدن را دچار مشکل خواهد کرد. اغلب رژیم های غیر اصولی به بدن ضرر می رساند و باید به دنبال راه حل های سالمی برای کم کردن اضافه وزن تان باشید. با استفاده از راه های اصولی و کمی صبر می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید، بدون اینکه به بدنتان آسیبی برسانید. در این مقاله قصد داریم توصیه هایی به شما ارائه دهیم که بدون وسوسه‌ی خوردن خوراکی‌های مختلف وزن کم کنید و بدنی سالم نیز داشته باشید.

از تمام مواد غذایی استفاده کنید

هیچ گروه از مواد غذایی را از برنامه غذاییی تان حذف نکنید و سعی کنید هر روز از غذاهای متنوع در برنامه غذایی تان استفاده نمایید و هر ماده‌‌ی غذایی را فقط یک بار در روز بخورید. به طور مثال اگر در صبح کربوهیدرات (نان سبوس‌دار) خورده‌اید، بهتر است هنگام ناهار یا شام برنج قهوه ای بخورید. این را فراموش نکنید که اگر مربا و کره‌ی بادام زمینی می خورید در ادامه‌ی روز نباید دیگر از مغزها استفاده نکنید. با این روش تمام گروه مواد غذایی به بدنتان می رسد و در خوردن ماده غذایی زیاده روی نیز نخواهید کرد و این روش به کم کردن وزن تان کمک می کند.

حبوبات بیشتری مصرف کنید

تحقیقات نشان می دهد افرادی که در رژیم غذایی شان حبوبات بیشتری استفاده کرده اند در پروسه کاهش وزن موفق تر خواهند بود. حبوبات دارای فیبر و آنتی اکسیدان خوبی هستند که این دو عامل سبب کاهش وزن خوب و با سرعت شما خواهد شد. بنابر این برای اینکه بدن سالم تری داشته باشید و سریع تر این راه کاهش وزن را طی کنید مصرف انواع حبوبات را به رژیم غذایی تان اضافه کنید و در طی هفته حتما لوبیا چیتی، عدس و ... بخورید.

خوب بخوابید

استراحت برای بدن همان قدر لازم است که فعالیت و جنب و جوش به بدن کمک میکند تا سرحال و شاداب بماند. علاوه بر اینکه به ورزش یا برنامه غذایی تان توجه می کنید باید به استراحت بدن تان نیز کمک کنید. اگر بتوانید خواب خوبی در طی هفته داشته باشید بدن ریلکس تر خواهد بود و تمام فعالیت های بدن درست و به جا انجام می شود. سعی کنید در طی شبانه روز 7 تا 8 ساعت بخوابید و به بدن تان استراحت دهید.

آب زیاد بنوشید

از فواید آب برای بدن مطلع هستید و این مایه حیات در زمینه کم کردن وزن و چربی اضافی به شما کمک زیادی خواهد کرد. پزشکان موفق دنیا بر این عقیده دارند که هر فرد به ازای هر 22 کیلوگرم وزن در بدن خود باید آب بنوشد تا بدن بتواند فعالیت های حیاتی خود را به درستی انجام دهد و در ضمن اینکه پوست شادابی داشته باشید و بتوانید سرعت متابولیسم در حد متناسب نگه دارید. نوشیدن آب در حد متعادل به شما کمک می کند نفخ شکمتان را از بین ببرید و افرادی که آب کم می خورند دچار نفخ شکم بیشتری خواهند شد. به‌طور مثال اگر وزن شما 80 کیلوگرم باشد باید روزانه 3.5 لیتر آب بنوشید. این مقدار آب را در طی روز تقسیم کنید و از خوردن آب به یکباره خودداری کنید تا دچار مشکلی نشوید.

ورزش کردن را فراموش نکنید

هر چقدر سرتان شلوغ است برای اینکه بتوانید تناسب اندام تان و البته سلامتی تان را حفظ کنید باید ورزش کردن را در طی روز فراموش نکنید. ورزش ساده ای مانند پیاده روی که مادر تمام ورزش ها نیز لقب دارد به شما کمک می کند تا بدن خود را در سلامتی کامل نگه دارید و به کالری سوزی بدن تان نیز کمک کنید. اگر نمی توانید در طی روز به هر دلیلی به بیرون از خانه یا با هزینه های زیاد به باشگاه بروید با خرید تردمیل برای خانه یک بار برای همیشه هزینه می کنید و با استفاده روزانه از تردمیل خانگی سبب کاهش وزن و حفظ سلامتی بدن تان خواهید شد. با خرید تردمیل خانگی تمام افراد خانواده تان می توانند پیاده روی کنند و ورزش روزانه مناسبی انجام دهند. تمرینات پر شدت اینتروال بهترین نوع تمریناتی هستند که می‌توانید در رژیم لاغری سریع خود بگنجانید. تمرینات اینتروال تمریناتی هستند که در آن شدت تمرینات به‌طور متناوب کم و زیاد می‌شود.

نمک و غذاهای آماده نخورید

اگر شاغل هستید و فرصت زیادی برای درست کردن غذا ندارید اما سعی کنید آخر هفته ها آشپزی کنید و در طی هفته از آنها استفاده نمایید. غذاهای آماده برای بدن مشکل ایجاد می کنند و از همه مهمتر سبب احتباس آب در بدن و چاقی بیشتر شما خواهند شد. مصرف نمک را کم کنید و از پتاسیم بیشتری که در موادی مانند ماهی سالمون، اسفناج و ... وجود دارد، استفاده نمایید. مصرف پتاسیم به کاهش وزن گرفتگی عضلات، تپش قلب و رفع خستگی نیز کمک خواهد کرد.

پاستا، شیرینی‌ و آب‌نبات نخورید

کاهش مصرف کربوهیدرات‌های ساده و تصفیه‌شده به روند لاغری تان سرعت بیشتری می دهد. پاستا، شیرینی، کلوچه، آب‌نبات و ... را از برنامه غذایی تان حذف کنید. به یاد داشته باشید که در طولانی مدت مصرف قند و شکر کاهش وزن شما را بسیار سخت می کند و سبب احتباس آب در بدن تان خواهد شد.

پروتئین‌، چربی‌ سالم و کربوهیدرات بخورید

بهتر است هر چند ساعت از وعده‌ها و میان‌وعده‌ها بخورید تا بتوانید راحت تر فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید و دچار پرخوری نشوید و با این کار همیشه سوخت‌وساز بدن تان را در نقطه‌ی اوجش نگه خواهید داشت.

آجیل بخورید

برای رژیم لاغری سریع آجیل بخورید. روزانه یک مشت آجیل از مغزهای متنوع بخورید، زیرا این مواد حاوی چربی و پروتئین سالم هستند و به روند لاغری شما کمک بسیار خواهند کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()