09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 8 خرداد 1398 در ساعت 13 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان طور که می دانید برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری باید رژیم غذایی را در کنار ورزش کردن رعایت کنید تا به نتایج دلخواه تان برسید. ورزش به سلامتی و زیبایی بدن شما نیز کمک خواهد کرد و باید برای انجام دادن آن ورزش برنامه مناسبی داشته باشید. ورزش بهترین راه برای رسیدن به تناسب اندام است، اما اگر توجه نداشته باشید ممکن است در اجرای تمرینات خود دچار مشکلات زیادی شوید و سختی های زیادی را تحمل نمایید. گاهی اوقات علی رغم رنج و سختی هایی که در زمان انجام تمرینات ورزشی می کشید به نتیجه‌ی دلخواه نمی‌رسید. اشتباهات هم در حین ورزش یا قبل و بعد آن گاهی مانع از رسیدن ما به هدف نهایی مان می شوند و که در این مقاله به این اشتباهات بارز می پردازیم تا با آگاهی گرفتار آنها نشویم.

تمرینات کاردیو را طولانی انجام می دهید

درست است که انجام دادن تمرینات کاردیو برای بدن مناسب است و به سلامت بدن و مخصوصا قلب شما کمک می کند اما باید تمام تمرینات ورزشی مخصوصا کاردیو را مطابق با ویژگی ها و توانایی های بدن تان انجام دهید. تمرینات کاردیوی سخت و طولانی‌ بدن شما را خسته کرده و تأثیرات منفی‌ روی قلب‌ وعروق تان می گذارد. این گفته به این معنا نیست که شما به سراغ اجرای تمرینات کاردیو نروید، بلکه می توانید با تهیه تردمیل برای خانه در هر ساعت از شبانه روز که فرصتی پیدا کردید تمرینات ورزشی مناسبی انجام داده و با بالا رفتن میزان آمادگی جسمانی تان تمرینات کاردیو را انجام داده و آن را راحت تر کنترل کنید تا شاهد نتایج خوبی در بدن تان باشید.

رژیم غذایی کم کالری دارید

اغلب افراد برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری خودسرانه از رژیم های غیر اصولی پیروی می کنند که این عامل یکی از مهم ترین عواملی است که علاوه بر به خطر انداختن سلامتی و قدرتتتان سبب می شود از فعالیت و ورزش کردن تان نتیجه خوبی نگیرید. رژیم‌های غذایی سالم برای سلامتی بدن امری ضروری است و تنها بدن از این طریق می تواند انرژی لازم برای فعالیت های خود را داشته باشد. چربی‌های سالم، کربوهیدرات و پروتئین و ... همگی برای بدن لازم هستند و فقط باید به اندازه از آنها استفاده نمایید. رژیم غذایی شما اگر درست و اصولی باشد با پیاده روی ساده ای که بر روی تردمیل انجام می دهید شاهد تغییرات خوبی در بدن تان خواهید بود.

نوشیدنی‌های ورزشی می خورید

نوشیدنی های ورزشی، الکترولیتی حاوی قند زیادی می باشند و جالب است این نوع نوشیدنی نه تنها برای بدن مفید نیستند بلکه به آن آسیب نیز می رساند. بهترین کار نوشیدن آب در ورزش است و در پایان ورزش هم می توانید از نوشیدنی های سالم و دست ساز برای ریکاوری بدن تان استفاده نمایید. به این نکته توجه کنید که اگر در حین ورزش آب نخورید بدن دچار مشکلات زیادی شده و در واقع بدن شکنجه خواهد شد.

غذا زیاد می خورید

برای داشتن تناسب اندام و رسیدن به اندامی ایده آل باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید، اما باید توجه کنید که پرخوری و زیادی روی نکنید تا درست و راحت تر به اندام ایده آل تان برسید. در راه رسیدن به تناسب اندام کالری که به بدن تان می رسد اهمیت دارد و باید اندازه آن کنترل شود.

با معده‌ی خالی یا کاملا پر ورزش می کنید

وجود تردمیل در خانه سبب نشود تا شما با شکمی پر و بلافاصله بعد از غذا خوردن ورزش انجام دهید. گرسنگی یا سیری زیاد در زمان انجام دادن ورزش انرژی برای شما باقی نمی گذارد و سعی کنید حتما یک ساعت و نیم تا دو ساعت قبل از ورزش‌کردن غذا بخورید. این نکات ساده اما مهم می توانند هم شما را به هدف تان نزدیک کنند و هم از سلامتی تان محافظت خواهند کرد.

بعد از ورزش به سونا یا حمام‌ می روید

بعد از انجام دادن تمرینات ورزشی شدید ورزشی به حمام یا سونا نروید و اگر خیس عرق بودید دوش کوتاهی بگیرید تا فقط بدن تان تمیز شود. بعد از تمرینات ورزشی، آب بدن از بین رفته و در نتیجه فشار خون هم بالا می‌رود و در این شرایط با سونا رفتن و حمام کردن احتمال به هم خوردن حال‌تان زیاد می شود. بعد از تمرینات ورزشی آب زیاد بنوشید و تا جایی که ممکن است قبل از ورزش حمام کنید تا دچار مشکلی نشوید.

در پایان تمرینات ورزشی بدن تان را سرد نکرده اید

از عوامل مهم انجام دادن ورزش موفق رعایت مراحل ورزش از جمله گرم کردن و سرد کردن بدن قبل و بعد از ورزش است. زمانی که بعد از اجرای ورزش تان بدن را به حال خود رها کنید و بدن دچار مشکل شده و شاهد نتایج خوبی در بدن تان نخواهید بود. بعد از تمرینات ورزشی اجرای تمرینات کششی و سرد کردن بدن تان فراموش نکنید. تمرینات کششی احتمال ابتلا به دردهای عضلانی را کاهش خواهد داد و حتی اگر بر روی تردمیل راه می روید و تمرین می کنید بهتر است چند دقیقه آخر را آرام راه بروید تا بدن تان به حالت اولیه خود برگردد و دچار مشکلی نشود.

هر روز ورزش‌ می کنید

ورزش منظم و تغذیه مناسب بهترین راه برای رسیدن به تناسب اندام است، اما به این نکته توجه کنید که نباید هر روز ورزش سنگینی انجام داده و بدن تان را تحت فشار قرار دهید. اینکه بدن احساس خستگی کند اصلا مناسب نیست و حتی این نکته سبب می شود شما به هدف مورد نظرتان نرسید. یک یا دو روز در هفته به بدن تان استراحت دهید و فشار زیادی به بدن تان وارد نکنید. در هر حالتی از زندگی خواب کافی، استراحت و تغذیه‌ی مناسب را فراموش نکنید تا شاهد سلامتی در کنار تناسب اندام تان باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()