09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 56 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای برجسته نشان دادن عضلات و حجیم شدن آنها لازم نیست کار مشکلی انجام بدهید.تنها با استفاده از یک دستگاه ورزشی مناسب در خانه نیز میتوانید به راحتی در بدن تغییرات زیادی به وجود آورید.دوچرخه ثابت نشسته دستگاه هوازی مناسبی است که با استفاده از آن و انجام دادن تمرینات مناسب میتوانید به راحتی عضلات ران های خود را زیباتر از قبل کنید.

استفاده از دوچرخه ثابت در کنار ورزش هایی مانند؛ فیتنس، بدنسازی و رعایت یک برنامه رژیم غذایی منظم می توانید به تمام بدن به ویژه ران ها شکل و حالت بدهید.همان طور که اشاره شد، ورزش با دوچرخه ثابت نوعی انجام دادن ورزش هوازی محسوب می شود که میتواند به تناسب اندام کمک کند، بدون اینکه اثرات منفی برای بدن داشته باشد.با انجام دادن تمرین به وسیله دوچرخه ثابت نشسته می توانید کالری سوزی انجام بدهید و عضلات ساق و ران و حتی باسن را درگیر ورزش کرده، بدون اینکه به مفاصل فشار زیادی وارد کنید.

کاربر بر روی دستگاه دوچرخه نشسته میتواند به جای عمودی قرار گرفتن بر روی دستگاه و عمودی پدال زدن، در حالت سراشیبی پدال بزند و تکیه گاه خوبی هم برای کمر داشته باشد و از طریق صندلی از ستون فقرات خود محافظت کند.در حین پدال زدن با دوچرخه ثابت نشسته، پاها روبه روی بدن قرار می گیرند. با پدال زدن ضربان قلب بالا خواهد رفت و با فعالیت شش ها اکسیژن بیشتری وارد بدن می شود و در نتیجه کالری بیشتری نیز خواهید سوزاند و تمرینات هوازی مفیدی برای بدن انجام خواهید داد.

با فعالیت پا و چرخش مداوم پاها در حال رکاب زدن دوچرخه ثابت نشسته می توانید عضلات ران ها را مرتبا درگیر کنید و در طول تمرینات کالری زیادی بسوزانید.رکاب زدن باعث انقباض ماهیچه ها می شود و عضلات همستیرینگ و چهار سر ران را تحت تاثیر قرار می دهد. افراد کهنسال با دردهای عضلانی زیاد نیز می توانند از این دوچرخه نشسته به راحتی استفاده کنند و باعث تقویت، توانبخشی مفاصل و عضلات بشوند.

زمانی که استفاده از دستگاه ورزشی به شما احساس آرامش و آسایش منتقل کند، قادر خواهید بود مدت زمان طولانی تری ورزش انجام بدهید و با گذشت زمان شاهد پیشرفت و برجستگی عضلات ران ها خواهید بود.برای بهتر نتیجه گرفتن از تمرینات، ورزش را آرام آرام شروع کنید و زمانی که آمادگی جسمانی بیشتری پیدا کردید، شدت تمرین ها را افزایش دهید. با روزی 10 دقیقه ورزش را شروع کرده و هر جلسه 5 دقیقه به مدت آن اضافه کنید.

ادامه دادن تمرینات با دوچرخه ثابت باعث می شود نتوانید ورزش کردن را رها کنید و سطح دوام هوازی شما افزایش پیدا می کند و تغییر شکل عضلات و کاهش وزن را به خوبی مشاهده خواهید کرد.قبل از شروع تمرین مانند زمانی که می خواهید از تردمیل استفاده کنید، برای خود برنامه ورزشی مناسبی تهیه کرده و از تمام سطوح مقاومتی دوچرخه استفاده کنید تا بدن دچار یکنواختی نشود.

دوچرخه ثابت های پیشرفته دارای برنامه های از پیش تعیین شده ای هستند که با استفاده و انتخاب آنها میتوانید در مدت زمان کمی تمرینات را شروع کنید. این برنامه سختی و سرعت پدال را به صورت خودکار تنظیم می کند و فقط کافی است شما پدال بزنید و تلاش بیشتری انجام بدهید.با بیشتر شدن تلاش شما قدرت عضلانی، برجستگی ماهیچه ها و زیبایی آنها افزایش پیدا خواهد کرد و زودتر به اهداف مورد نظر دست پیدا خواهید کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()